31-08-2018 09:55
Nie mamy nowych informacji na temat Apple Pay. Jeżeli będziemy wiedzieć coś więcej, to na pewno podzielimy się z Wami informacjami
31-08-2018 09:56
04-09-2018 13:07
My sobie tu ple ple a tam tylko jedna odpowiedź ctr+c ctr+v tak to widzę.
10-09-2018 20:16
Dawno nic nie pisałem i jak widzę kompletnie nic się nie ruszyło z ApplePay w ING. Państwo z ING powiem tyle ostatnio płacąc przelew w euro i za przewalutowanie pobraliście opłatę do tej pory ok to normalne ale pobraliście prowizję a za parę godzin zmieniliście kurs waluty i zrobiliście korektę do mojej już zamkniętej transakcji która od kilku godzin była zamknięta to robienie ludzi w wała i traktowanie ich jak worka z kasą który można opróżniać kiedy się chce to nie jedyna sytuacja z którą mam problem w tym banku. A wracając do ApplePay skoro nie chcecie wprowadzić tej a tak to właśnie wygląda to po kiego robicie taki syf. Szkoda słów to żenada co wyprawiacie. Rzetelny bank zmienił się w zakłamany i nastawiony na korzyści instytucję nie dbającą i małąją w głębokim poważaniu swoich klientów.
11-09-2018 21:19
Przykro nam, że tak uważasz. Wiemy, że ta forma płatności cieszy się dużym zainteresowaniem i jak tylko będziemy mieli informacje w tym temacie to się z Wami podzielimy. W kwestii transakcji, o której piszesz - jeśli płacisz kartą w innej walucie pobieramy prowizję 3%. Płatność księgujemy według kursu z dnia rozliczenia. Kurs w dniu wykonania transakcji, a w dniu jej rozliczenia może być inny. Możesz założyć konto walutowe w euro i podłączyć je do karty VISA Zbliżeniowej. Wówczas płacąc w euro unikniesz przewalutowania oraz prowizji.
13-09-2018 16:19
Trochę to żałosne, że jeden z największych banków w Polsce nie może wprowadzić duperelki, którą mają jakieś Krzak Banki nawet. Jeszcze trochę i jakiś Gminny Bank Spółdzielczy z Pcimia wprowadzi Apple Pay szybciej niż ING.
To już kolejne pole, na którym odstajecie wyraźnie w tyle od reszty
13-09-2018 16:23
Wszystko co związane z Apple jest zawsze wstrzymywane jeśli są duże wydarzenia jak wczoraj.
Nie spodziewajcie się jakichkolwiek ruchów związanych z Apple przed początkiem Października.
A jesli chodzi o ApplePay w ING to nie spodziewałbym się go wcześniej jak jakoś w nowym roku. Nawet PKO BP ktory jest bardzo oficjalnie zapowiadany od dłuższego czasu ma obsuwę.
18-09-2018 21:27
Pani Martyno tu nie chodzi o naliczanie prowizji a jej zmianę według zasad banku ma prawo zmienić już naliczoną prowizję na tą z nowego kursu. Taka sytuacja miała miejsce u mnie i według waszych konsultantów z infolinii jest to normalna procedura. Od strony klienta takie zmienianie prowizji po nowym kursie to dodatkowe opłaty bo zmiana jak zakładam następuje tylko jeśli jest on wyższy niż poprzedni. I tu pojawia się slogan banku "ING bank dla ludzi" widzi pani ironie już nie wspomnę o usuwaniu wypowiedzi o obietnicach wprowadzenia płatności Apple na waszych mediach społecznościowych oraz deklaracji waszego wice dyrektora z artykułu który umieściłem kilka stron wcześniej. Troska o klienta oraz jego zadowolenie czy rozwój banku niż nie istnieją a z perspektywy klienta takiego jak ja widać tylko ciągłe obciążając klienta dodatkowymi kosztami nie dając nic w zamian. Co co gorsze ING tego nie dostrzega ślepo brnąc dalej udając że nic się nie dzieje pomimo próśb i niezadowolnenia swoich klientów.
19-09-2018 21:56
@Adi Realizując płatność w walucie innej, niż waluta prowadzonego rachunku i wystawionej do niego karty, przyjmujesz do wiadomości, że transakcja obarczona będzie przewalutowaniem. Transakcja taka zawsze podzielona jest na dwa etapy. Blokady w chwili dokonania płatności i rozliczenia. Blokada jest po kursie z dnia transakcji. Rozliczenie jest jednak po kursie z dnia księgowania obciążenia na rachunku. Kurs ten może być niższy i po takim również zostanie wtedy zaksięgowana. Jest to normalnie stosowany tryb rozliczenia przyjęty nie tylko przez nasz bank ale ogólnie organizacje płatnicze - realizujące faktycznie te transakcje.
25-09-2018 14:02
Witam
Proszę o wiążącą odpowiedź w jakże nurtujęcej kwestii Apple Pay. Nie chodzi mi o odpowiedź w stylu: pracujemy nad tym ... jak tylko będzimy coś wiedzieć poinformujemy ... Chodzi o konkrety. Wdrażacie bądź też nie ? Przykład konkretnych odpowiedzi:
A. Wdrażamy. Umowę z Apple mamy podpisaną. Teraz pracujemy nad kwestiami technicznymi. Planujemy wdrożyć ją w pierwszym kwartala 2019 roku. ect...
B. Nie pracujemy nad wdrożeniem tej usługi.
To są konkretne odpowiedzi i moim zdaniem każda inna odpowedź podana na tym forum ( notabene oficjalnym forum banku ) jest okazaniem braku szacunku dla klientów. Być może jest to gra na zwłokę ? Sporo klientów ( moich znajomych również ) czeka na tą informację warunkując nią pozostanie w waszym banku ...
Szczerze to niewyobrażalne jest dla mnie w dzisiejszych czasch takie podejście do klienta. Mydlenie oczu, zdawkowe odpowiedzi ... Ja rozumiem, że możecie stracić sporo klientów a w ślad za tym duże obroty ale skoro powierzamy wam obrót naszymi pieniędzmi powinniście wykazać się uczciwością względam nas.
Ile można czekać na oficjalny komunikat w tej sprawie ?
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024