19-06-2018 16:00 | Edytowano: 19-06-2018 16:02
19-06-2018 16:09 | Edytowano: 19-06-2018 16:12
19-06-2018 16:29
19-06-2018 17:35
19-06-2018 17:45
19-06-2018 19:56
Powtórzę co mówiłem wcześniej ponieważ pan moderator nie rozumie o czym ludzie piszą w tym konkretnym temacie. Nikogo tutaj nie interesuje BLIK jak pisałem w wcześniejszym poście ja ani żaden z członków mojej rodziny nie używa tej opcji uważamy ją za rozwiązanie niepewne. Następna sprawa to taka iż ApplePay wymaga weryfikacji np. TouchID lub FaceID a państwa karta debetowa, płatnicza itd. nie posiada takiej funkcji dlatego też proponujecie ubezpieczenie karty w przypadku ściągnięcia środków przez osoby niepowołane czytnikami. Nie miałem sytuacji w której ktoś mnie okradł w ten sposób ale mieszkam w małym mieście gdzie szansa na takie zdarzanie jest niewielka ale idąc krok dalej płacę kartą zazwyczaj za produkty warte od kiluset złotych do kilku tysięcy i wolał bym posiadać opcję dodatkowej ochrony przed ściągnięciem środków jak i w przypadku płatności np. za małe zakupy nie brać dokumentów i karty po zakup za parę złotych a zeskanować NFC i szybko zająć się swoimi sprawami. Kwestia następna ING od dłuższego czasu pisało o analizowaniu płatności ApplePay a i tak tej metody płatności nie wprowadziło więc po co te zatajanie informacji oraz wprowadzanie w błąd klientów baliście się że ludzie odejdą to i tak teraz wychodzi bo dodatkowo wyszliście na manipulatorów i po części kłamców jak zbierzemy wszystkie informacje prasowe w których wypowiadali się ludzie z ING. Jestem państwa klientem jak opisałem od czternastu może piętnastu lat i zostałem tu z wody ponieważ cała moja rodzina ma tu rachunki a przesyłanie środków pieniężnych odbywa się natychmiastowo i to jedyny powód . W sytuacji gdzie Oferujecie płatności GooglePay i blokujecie ApplePay jest dla mnie śmieszne rozumiem że możecie mieć swoje powody ale przypominam zarabiacie na klientach a nie kółku wzajemnej adoracji. A jako użytkownik produktów Apple od iPhona 3G nie mam zamiaru zmieniać smartfona ponieważ u was nie ma funkcji płatniczej Apple tym bardziej że posiadam produkty Homekit do automatyzacji domu tylko pod ten system o wartości kilkudziesięciu tysięcy. Więc kończąc moją wypowiedź spodziewam się z pańsywa strony jasnej i konkretnej odpowiedzi na temat ApplePay w państwa banku z zasłanianie się czymkolwiek z państwa strony tylko potwierdzi moje wcześniejsze słowa klazula poufności działa tylko do momentu uruchomenia usługi w danym kraju więc jakie jest państwa oficjalne stanowisko ?
19-06-2018 20:04
„Liczą się ludzie”. Po co ci Apple Pay, przecież jest blik.
19-06-2018 22:01
19-06-2018 22:09
19-06-2018 22:11
Powinni zapowiedzieć Apple Pay jak zrobił bank pko bp i to by klientów uspokoiło a na dzień dzisiejszy dostajemy komunikaty że bank rozważa technologie czyli równie dobrze nigdy może nie wprowadzić.
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024