19-06-2018 13:01
W ogólnym wzburzeniu, przedmówcy może nie są świadomi lub zapomnieli, że partnerów biznesowych obowiązuje NDA, co może oznaczać, iż nie można nic ogłosić dopóki obie strony nie domkną interesu.
Na szybko google podpowiada że Apple Pay jest dostępne w australijskim ING, czyli na pewno to nie jest globalne "nie". Ktoś wie jak jest np. w Holandii?
PS. Też liczyłem na jakieś bardziej informacyjny komunikat.
Pozdrawiam,
Szymon
19-06-2018 13:08
19-06-2018 13:10
19-06-2018 13:36 | Edytowano: 19-06-2018 13:38
19-06-2018 13:43
Przecież ING zawsze jest z tyłu z nowinkami
19-06-2018 13:58
19-06-2018 14:02
I to kont ludzi pracujących na południu Polski a więc duża ilość ludności i dobre zarobki.
Czy Bank wdroży Apple Pay: odpowiem za bank: ANALIZUJEMY TO.
19-06-2018 15:21
Spojrzałem na FB na profil ING.
Ale się ludzie wkurzyli. Mocno cisną bank w sprawie Apple Pay. I się wcale nie dziwię.
A odpowiadanie klientom, ze mają korzystać z Blika albo z innych alternatyw to trochę śmieszne jest ze strony ING.
Przypominam - moduł NFC w IOS jest zablokowany i nie ma tymi telefonami jak płacić poza właśnie Apple Pay. To nie Android. Tym bardziej czuje się dyskryminowany w tym banku, bo ludzie mający Android (którego miałem wiele lat i nie chce widzieć na oczy) mają wszystkie nowinki i sposoby płatności a nam użytkownikom Apple pozostaje BLIK.
Osobiście uważam, ze to duża wtopa ING Bank. Jak tak można było to zlekceważyć? Millenium również poleciał po bandzie.
Czekam jeszcze na odpowiedź ING oficjalną w tej sprawie i liczę, że najpóźniej uruchomią to z PKO BP we wrześniu. Jeśli nie - zmieniam bank. Nic mnie tu nie trzyma. Okres "karencji" w moim kredycie hipotecznym minął i wystarczy, że będę przelewał tylko środki na ratę. A alternatywę mam - BZWBK, mBank (ten drugi chyba najbardziej i to będzie powrót po 4 latach)
Pozdrawiam.
PS ING macie co myśleć. BZWBK, Alior, MBank - największa wasza konkurencja to posiada od pierwszego dnia. A Wy się jeszcze zastanawiacie??
19-06-2018 15:53
19-06-2018 15:59
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024