Nareszcie coś sie dzieje
0
229
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów – powiedział kiedyś Albert Einstein
1
0
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Doskonale rozumiem że nie o to tutaj chodzi, o czym zresztą wapominałem w kilku postach obecnego tematu. Myślę że znajdzie się jednak grupa ludzi którzy są zadowoleni z usług i sposobu ich świadczenia przez ING, a jednak będą chcieli korzystać z dobrodziejstw 21 wieku. Oczywiście, można założyć konto w innym banku jak robią niektórzy. Ja podaję info że jest szansa na „prostszą” alternatywę. Założe...
0
0
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Jest szansa że AP w Revolut jest na ostatniej prostej, także mocno wzrośnie użycie karty w kolorze „Twilight” kosztem pomarańczowego lwa
0
0
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Czy groźby odejścia z banku coś zmienią? Raczej nie. Czy bank odczuje to finansowo? Pewnie nie.
Czy w związku z tym warto „płakać”? Pewnie!
Rzeczywistość jest taka że brak feedbacku oznacza zadowolonie ze świadczonych usług, kropka. Ktoś kto nie komunikuje swoich potrzeb jest klasyfikowany jako osoba nie mająca żadnych oczekiwań ani problemów, czyli usługodawca może wywalić lagę na stół i popijać dr...
0
0
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Paradoksalnie dziś telefon z nadgryzionym jabłkiem może mieć każdy, nie tylko grono bogaczy którzy są w stanie wydać 4-5k. Apple SE który umożliwia płatności AP można dorwać za 1k! Dla żartu dodam że w opisie produktu sieci MM stoi jak byk: bezpieczne transakcje
Na popularnym portalu aukcyjnym powystawowe smartphony idą dziesiątkami.
Do czego zmierzam, grono posiadaczy IPhone nie jest marginesem. ...
0
106
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Mnie również trzyma hipoteczny, nie mniej okres „karencji” to zdaje się po iżej pół roku i jeżeli do tego momentu sprawa się nie rozwinie w sposób jaki oczekuję to bez mrugnięcia okiem znajdę nowy, główny rachunek, ewentualnie może do tego czasu Revolut podejmie się sfinalizowania wdrażania AP.
Nie zmienia to faktu, że gdyby ING „namyślił się” i jednak postanowił usługę wprowadzić, zostałbym tylko ...
0
109
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Żeby było zabawniej, wszystkich którzy wypowiadają się w tematach dotyczących braku AP za lojalnych klientów. Pewnie, można by „walnąć papierem” i przenieść majdan do konkurencji, a tu pewna grupa mniej lub bardziej cierpliwie czeka na jakąkolwiek informację. Nie straszy odejściem, nie działa impulsywnie. Baaa, chce zostać u „pomarańczowych” i transfer traktuje jako mniejszą lub większą koniecznoś...
1
114
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Ok. Podejmę rękawicę, tak się składa że zawodowo brałem udział we wdrażaniu projektów i wiem że cała operacja to morze mniejszych lub większych uzgodnień, analiz, przygotowań często trwających miesiące.
Użycie sformułowania „jak tylko pojawi się w Polsce planujemy wdrożyć” oznacza nie mniej nie więcej że sam proces wdrożenia (a więc uruchomienia) odbędzie się w okolicach startu usługi w kraju.
Można...
1
0
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
W odpowiedzi na grudniowego tweeta MacWyznawcy potwierdzili że jak tylko pojawi się w Polsce wdrożą usługę.
0
121
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Ups
0
127
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Jak my wszyscy. Niestety nie oczekiwałbym czegokolwiek więcej niż to co dostajemy obecnie. Zagadką jest czy cokolwiek z obecnego shitstormu trafia do ludzi odpowiedzialnych za kreowanie polityki banku, jak wielka jest to skala i jakie inne czynniki wchodzą w grę (choćby indeksy giełdowe).
Bez włączenia się top brass pozostaje nam to co mamy niestety.
0
131
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Bo banki to corpo w najczystszej postaci
To ze ten tekst powtarza się ze wszystkich wypowiedziach oznacza nie mniej nie więcej, że takie ost oficjalne stanowisko banku. Taki prikaz poszedł z góry a osoby które odpisują są trybikami maszyny, dlatego nie ma co obierać ich za cel ataku (choć wpis dotyczący użytkowania kart wirtualnych jest, ujmując to delikatnie, kuriozalny). Widać taki na razie pom...
1
0
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Za tymi osobami stoją ich wypłaty, transakcje, RORy, lokaty - a więc zasoby dla których instytucje jak banki istnieją. Na „bank” system raportowania i KPI jest rozwinięty do granic możliwości i w zależności od skali i ilości osób wychodzących z banku może mieć odzwierciedlenie na wszelakich słupkach. Jeżeli dodać do tego obecną falę hejtu, która zaburza dobry wizerunek banku a która może zatrzymać...
2
38
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
0
50
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
0
52
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Pracuję w kolejnej firmie nastawionej na klienta i każdy, bez względu na dział, wykonuje obowiązki w myśl zasady „jeden niezadowolony klient to więcej niż 10000 usatysfakcjonowanych”. ING popełniając ten krok wywaliło niejako w śmietnik kasę przeznaczoną na marketing - reklamy. Bo niestety jaki obraz banku się wykreował - „ooo masz konto w banku dla dziadków bez Apple Pay”
Mówiąc odrobinę poważni...
0
53
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Aplikacje mają bardzo dobrą. Przejrzystą, czytelną, funkcjonalną. Większość funkcji konkurencji ma swój odpowiednik. Blik bez konieczności logowania - super.
Do ING „sprowadził” mnie kredyt hipoteczny (w momencie brania bezkonkurencyjna oferta), jednak szybko się przekonałe że ING to wygoda, głównie za sprawą apki i fajnego wdrożenia choćby BLIKa. Tak naprawdę do czasu rozmów o starcie Apple Pay ni...
0
0
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Niby ok, ale jak pisali przedmówcy, BLIK nie zawsze jest rozwiązaniem, nie zawsze jest możliwość skorzystania z tej formy płatności.
Niestety, jak bardzo niesprawdzają się autorskie rozwiązania najłatwiej przekonać się w podróży. Przykład: niespełna dwa lata temu, road trip USA, 4 osoby, różne banki i ilość odrzuconych transakcji była niesamowita. Co gorsza nie było reguły. Za jednym razem tankowan...
0
1
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
Niestety nie jest to odpowiedź na jaką zapewne wielu czekało :/ Ogólnje jestem zadowolony zarówno z oferty ING jak i ze sposobu jej świadczenia - nawet oczyje...rzucająca się w oczy neonowym pomarańczowym jest jak najbardziej ok.
Oczywiście nie zamierzam drzeć szat czy straszyć wyjściem z ING, uważam jednak że jest to krok wstecz, w moim mniemaniu znaczący. Dlaczego?
Chcąc nie chcąc technologia mobi...
1
0
Doradca z ambicjami II
25-07-2019
A czy jest polityka lub choćby zbliżony termin podania informacji dotyczącej wdrażania Apple Pay? Nie ukrywam że dotychczas ING raczej mnie nie zawodziło i oferowało satysfakcjonujące rozwiązania, impementując je w stopniu co najmniej poprawnym. Obecnie nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez BLIKa.
Nie da się jednak ukryć że dla osoby preferującej jak najszybsze transakcje, bezpieczne i niemal bez ...
0
368
Doradca z ambicjami II
25-07-2019