22-06-2018 09:13
Witam !
Niestety z resztą przyznaję w 100 % racji.
Niestety Bank nie wyciągnie wniosków z naszego pisania i liczy, że sprawa rozejdzie się po kościach....
Jestem trochę zdziwiony, że piszemy wszak na forum ING i żaden pracownik banku nie raczy ustosunkować się do zaistniałego problemu ......
Tak jak pisali inni brak odpowiedzi jest również odpowiedzią....
Mam konto w Raiffaisenie i już przelewam ROR do bieżących zakupów i rozliczeń a w ING poczekam do września jeśli nic się nie zmieni zamykam konto
22-06-2018 10:29
Według naczelnego Cashless: (…) tylko w ciągu kilku pierwszych godzin od udostępnienia takiej możliwości, swoje karty do Apple Pay dodało ok. 3 tys. klientów Pekao. Podobną liczbę odnotował mBank, ale tylko dla kart jednej z dwóch organizacji płatniczych. Natomiast w ciągu pierwszych 24 godzin klienci mBanku mieli dodać do Apple Pay nawet dwa razy więcej kart niż w ciągu pierwszej doby dodali do portfela Google Pay (wcześniej Android Pay). Przypomnę, że gdy w kwietniu ubiegłego roku mBank wprowadził Google Pay, pierwszego dnia z usługi tej zaczęło korzystać 9 tys. jego klientów. Zatem jeśli wziąć pod uwagę jedynie te dwa banki, klientów, którzy już pierwszego dnia aktywowali Apple Pay powinno być ponad 20 tys. A usługę zaoferowało osiem banków (plus T-Mobile Usługi Bankowe, obsługiwane przez Alior Bank). Uryniuk zakłada więc, że “wszystkie razem po pierwszym dniu od udostępnienia Apple Pay miały 30-40 tys. klientów korzystających z tego rozwiązania”. Dla porównania Google Pay po pierwszych czterech miesiącach działania w Polsce miało ok. 25 tys. użytkowników. Z tym, że zasięg płatności Google’a był wówczas ograniczony do klientów tylko trzech instytucji, a więc Aliora, BZ WBK i T-Mobile Usług Bankowych. Start Apple Pay należy więc ocenić jako bardzo dobry.
Nic dodać nic ująć. Start bardzo dobry a mógł być lepszy ;-)
22-06-2018 10:49
A o bezpieczeństwie apple pay można poczytać tu: bezpieczeństwo Apple Pay. Czas lepiej zadbać o swoich klientów ING.
22-06-2018 11:09
22-06-2018 11:23
Dzięki za informacje.
Zatem miałem rację, że w tym roku nie ma co liczyć, bo by już o tym pisali.
I masz rację - to wstyd, że musimy się dowiadywać u źródeł zewnętrznych a ING siedzi cicho.
PS Nie porównujcie innych rynków do polskiego bo u Nas płatności zbliżeniowe są na innej skali jak np w Holandii, tak samo jak zasięg sieci komórkowych. Mało które Państwo może pochwalić się ilością płatności zbliżeniowych czy też zasięgiem LTE tak jak Polska.
22-06-2018 12:33
Jak komuś zależy na płatności AP tak jak mnie to zabiera zabawki i idzie do innego banku.
Nie ma co się żalić. Ja już dzisiaj mam konto w innym banku. Jutro Pani w oddziale się zdziwi jak przyjdę zamknąć konto w Lwie.
Powiem że to szczytne hasło bank liczy się z ludźmi jest nic nie warte.
Jeszcze przysłali komunikat że limity sms-ów w nowej wersji ING już nie będzie i trzeba będzie się fatygować do banku30KM.
Przypomina mi to aferę z telewizją AntyNC+
Sam prezes potem przepraszał że olali ludzi. To mój ostatni post.
Pozdrawiam czekających na AP.
22-06-2018 15:43
Udało mi się odszukać stary artykuł z wwdc Apple w którym wypowiadał się wice-prezes ING bank Śląski na temat ApplePay
https://imagazine.pl/2017/06/07/apple-pay-a-sprawa-polska/
Szkoda słów jedno mówione a co innego wychodzi po premierze w Polsce.
22-06-2018 16:38
22-06-2018 16:51
22-06-2018 17:00
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |