22-06-2018 09:13
Witam !
Niestety z resztą przyznaję w 100 % racji.
Niestety Bank nie wyciągnie wniosków z naszego pisania i liczy, że sprawa rozejdzie się po kościach....
Jestem trochę zdziwiony, że piszemy wszak na forum ING i żaden pracownik banku nie raczy ustosunkować się do zaistniałego problemu ......
Tak jak pisali inni brak odpowiedzi jest również odpowiedzią....
Mam konto w Raiffaisenie i już przelewam ROR do bieżących zakupów i rozliczeń a w ING poczekam do września jeśli nic się nie zmieni zamykam konto
22-06-2018 10:29
Według naczelnego Cashless: (…) tylko w ciągu kilku pierwszych godzin od udostępnienia takiej możliwości, swoje karty do Apple Pay dodało ok. 3 tys. klientów Pekao. Podobną liczbę odnotował mBank, ale tylko dla kart jednej z dwóch organizacji płatniczych. Natomiast w ciągu pierwszych 24 godzin klienci mBanku mieli dodać do Apple Pay nawet dwa razy więcej kart niż w ciągu pierwszej doby dodali do portfela Google Pay (wcześniej Android Pay). Przypomnę, że gdy w kwietniu ubiegłego roku mBank wprowadził Google Pay, pierwszego dnia z usługi tej zaczęło korzystać 9 tys. jego klientów. Zatem jeśli wziąć pod uwagę jedynie te dwa banki, klientów, którzy już pierwszego dnia aktywowali Apple Pay powinno być ponad 20 tys. A usługę zaoferowało osiem banków (plus T-Mobile Usługi Bankowe, obsługiwane przez Alior Bank). Uryniuk zakłada więc, że “wszystkie razem po pierwszym dniu od udostępnienia Apple Pay miały 30-40 tys. klientów korzystających z tego rozwiązania”. Dla porównania Google Pay po pierwszych czterech miesiącach działania w Polsce miało ok. 25 tys. użytkowników. Z tym, że zasięg płatności Google’a był wówczas ograniczony do klientów tylko trzech instytucji, a więc Aliora, BZ WBK i T-Mobile Usług Bankowych. Start Apple Pay należy więc ocenić jako bardzo dobry.
Nic dodać nic ująć. Start bardzo dobry a mógł być lepszy ;-)
22-06-2018 10:49
A o bezpieczeństwie apple pay można poczytać tu: bezpieczeństwo Apple Pay. Czas lepiej zadbać o swoich klientów ING.
22-06-2018 11:09
22-06-2018 11:23
Dzięki za informacje.
Zatem miałem rację, że w tym roku nie ma co liczyć, bo by już o tym pisali.
I masz rację - to wstyd, że musimy się dowiadywać u źródeł zewnętrznych a ING siedzi cicho.
PS Nie porównujcie innych rynków do polskiego bo u Nas płatności zbliżeniowe są na innej skali jak np w Holandii, tak samo jak zasięg sieci komórkowych. Mało które Państwo może pochwalić się ilością płatności zbliżeniowych czy też zasięgiem LTE tak jak Polska.
22-06-2018 12:33
Jak komuś zależy na płatności AP tak jak mnie to zabiera zabawki i idzie do innego banku.
Nie ma co się żalić. Ja już dzisiaj mam konto w innym banku. Jutro Pani w oddziale się zdziwi jak przyjdę zamknąć konto w Lwie.
Powiem że to szczytne hasło bank liczy się z ludźmi jest nic nie warte.
Jeszcze przysłali komunikat że limity sms-ów w nowej wersji ING już nie będzie i trzeba będzie się fatygować do banku30KM.
Przypomina mi to aferę z telewizją AntyNC+
Sam prezes potem przepraszał że olali ludzi. To mój ostatni post.
Pozdrawiam czekających na AP.
22-06-2018 15:43
Udało mi się odszukać stary artykuł z wwdc Apple w którym wypowiadał się wice-prezes ING bank Śląski na temat ApplePay
https://imagazine.pl/2017/06/07/apple-pay-a-sprawa-polska/
Szkoda słów jedno mówione a co innego wychodzi po premierze w Polsce.
22-06-2018 16:38
22-06-2018 16:51
22-06-2018 17:00
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024