Odpowiedz

Zwrot przelewu

Witam.

Otrzymaliśmy płatność od klienta niestety bez podzielnej płatności, a musi być z MPP. W związku z czym musimy klientowi zwrócić pieniądze. Czy istnieje jakaś opcja zwrotu przelewu? Czy muszę nowym przelewem wpisując wszystkie dane dokonać zwrotu?

ewebro2970
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
4
21-05-2024
Wiadomość 1 z 7 (10 476 wyświetleń)

Re.: Zwrot przelewu

Jeśli jest to przelew w walucie PLN, to można dokonać zwrotu przelewu przez opcję "Zwróć transakcję". Ta opcja jest dostępna po wejściu w historię na dany przelew przychodzący, pojawia się on przy kwocie transakcji.




-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 2 z 7 (10 437 wyświetleń)

Re.: Zwrot przelewu

Dziękuję za odpowiedź. Tak przelew w PLN, niestety nie nie pojawia się nic takiego. W załączeniu dodałam screen jak to u mnie wygląda.

ewebro2970
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
4
21-05-2024
Wiadomość 3 z 7 (10 087 wyświetleń)

Re.: Zwrot przelewu

Teraz widzimy, że korzystasz z ING Business Emotikon: Smutny Niestety w przypadku tej usługi, nie ma opcji "Zwróć" dla otrzymanego przelewu. Istnieje możliwość powielenia zlecenia, jeśli wcześniej było wysyłane już do danego kontrahenta.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 4 z 7 (9 943 wyświetleń)

Re.: Zwrot przelewu

Rozumiem.. Emotikon: Smutny Ale bardzo dziękuję za odpowiedź. Emotikon: Szczęśliwy

Pozdrawiam.

ewebro2970
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
4
21-05-2024
Wiadomość 5 z 7 (9 935 wyświetleń)

Re.: Zwrot przelewu

Dziwne, że na rachunku, za który pobierane są opłaty, za jego prowadzenie i za każdy przelew, system jest o 2-3 poziomy mniej funkcjonalny od rachunków "mojeing" :-|

Odpowiedz
0 Lajków
alopot1385
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
06-10-2021
Wiadomość 6 z 7 (2 417 wyświetleń)

Re: Re.: Zwrot przelewu

Przekazaliśmy sugestię udostępnienia takiego rozwiązania dla klientów ING Business. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 7 z 7 (2 328 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy