12-07-2024 13:23
Witam.
Otrzymaliśmy płatność od klienta niestety bez podzielnej płatności, a musi być z MPP. W związku z czym musimy klientowi zwrócić pieniądze. Czy istnieje jakaś opcja zwrotu przelewu? Czy muszę nowym przelewem wpisując wszystkie dane dokonać zwrotu?
13-07-2024 13:43
26-07-2024 06:41
Dziękuję za odpowiedź. Tak przelew w PLN, niestety nie nie pojawia się nic takiego. W załączeniu dodałam screen jak to u mnie wygląda.
29-07-2024 10:26
Teraz widzimy, że korzystasz z ING Business Niestety w przypadku tej usługi, nie ma opcji "Zwróć" dla otrzymanego przelewu. Istnieje możliwość powielenia zlecenia, jeśli wcześniej było wysyłane już do danego kontrahenta.
29-07-2024 11:31
Rozumiem.. Ale bardzo dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Witam
Czy ktoś z państwa korzysta z Promocji OKO na start trwajaca od 21.08 do 1.10 ?
Czy dla OKO zalozonych w tym przedziale czasowych podwyzszone oprocentowanie i oprocentowanie premiowe jest widocz
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |