Otrzymaliśmy płatność od klienta niestety bez podzielnej płatności, a musi być z MPP. W związku z czym musimy klientowi zwrócić pieniądze. Czy istnieje jakaś opcja zwrotu przelewu? Czy muszę nowym przelewem wpisując wszystkie dane dokonać zwrotu?
Chciałabym korzystać z bankowości online w programie kadrowo - płacowym Subiekt GT. Ogólne ustawienia wszystko jest OK. Niestety kiedy chce z programu wysłać przelew do banku okazuje się program nie widzi mojego certyfikatu. Po próbie wysłania przelewu pojawił się błąd o treści : Zestaw kluczy nie istnieje. Certyfikat został zainstalowany natomiast jest niewidoczny, nie mogę go "przypiąć" do
U mnie podobnie nazwa kontrahenta, nr rachunku podświetlony na szaro bez możliwości wpisania, tylko wybór z listy kontrahentów, która jest jeszcze pusta. I tutaj pojawia się kolejny problem, ponieważ jak wchodzę w kontrahentów, to jest pusta lista i nie widzę opcji dodania nowego odbiorcy. Jak to zrobić? W załączeniu przesyłam screen. Dodam, że w moich ustawieniach i uprawnieniach jest zazna
Mam problem, ponieważ jak wchodzę w kontrahentów, to jest pusta lista i nie widzę opcji dodania nowego odbiorcy. Jak to zrobić? W załączeniu przesyłam screen. Dodam, że w moich ustawieniach i uprawnieniach jest zaznaczona bankowość mobilna i przelew dowolny.