Odpowiedz

Przelew w aplikacji ing business

Aplikacja ING Businnes, nie mogę robić przelewów (pole Nazwa Odbiorcy i Numer Rachunku są na szaro), czemu tak jest ?
Mam możliwość jedynie wybrać kontrahenta.
Jak i gdzie mogę dodać kontrahentów?
Odpowiedz
0 Lajków
Caporeira
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
18
1
06-12-2021
Wiadomość 1 z 4 (4 479 wyświetleń)

Re: Przelew w aplikacji ing business

Może to wynikać z uprawnień, jakie posiadasz oraz czy możesz wykonać dowolny przelew z aplikacji.

Zobacz to proszę, jak wybierzesz opcję: Przelewy i wnioski – Nowy wniosek – Edycja uprawnień użytkowników.
Tu wybiera się użytkownika z listy – pod sekcją Bankowość Mobilna, musi być zaznaczone uprawnienie: Przelew dowolny.

Szczegóły w tej sprawie mogą przekazać Ci specjaliści z działu firm. 
Są dostępni pod numerem: 32 357 00 24, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
536
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 437 wyświetleń)

Re: Przelew w aplikacji ing business

Witam.

U mnie podobnie nazwa kontrahenta, nr rachunku podświetlony na szaro bez możliwości wpisania, tylko wybór z listy kontrahentów, która jest jeszcze pusta. I tutaj pojawia się kolejny problem, ponieważ jak wchodzę w kontrahentów, to jest pusta lista i nie widzę opcji dodania nowego odbiorcy. Jak to zrobić? W załączeniu przesyłam screen. Dodam, że w moich ustawieniach i uprawnieniach jest zaznaczona bankowość mobilna i przelew dowolny.

Odpowiedz
0 Lajków
ewebro2970
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-05-2024
Wiadomość 3 z 4 (646 wyświetleń)

Re: Przelew w aplikacji ing business

Wygląda na to, że nie masz uprawnień do dodawania kontrahentów. Te uprawnienia, o których wspominasz dotyczą wprowadzania przelewów w bankowości mobilnej.
Nasi specjaliści sprawdzą to dla Ciebie dokładnie. Proszę, skorzystaj w tej sprawie z czatu dostępnego w systemie ING Business – po zalogowaniu ikona w prawym dolnym rogu ekranu lub wyślij do nas wiadomość w systemie ING Business – Dokumenty i wiadomości -> Nowa wiadomość -> Grupa wiadomości: Pytania i reklamacje lub możesz zadzwonić do Centrum Wsparcia Biznesu 32 357 00 24. Na czacie odpowiadamy w dni robocze od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:00, telefonicznie jesteśmy dostępni również w dni robocze od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
99
16
03-03-2023
Wiadomość 4 z 4 (579 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Limity Transakcyjne propozycja

Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego działu. Każdy głos klienta jest dla nas ważny i analizujemy wprowadzanie nowych rozwiązań Emotikon: Szczęśliwy

15-06-2024
Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay

Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przyjmiemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. Specjaliści sprawdzą, dlaczego nie możesz aktywować karty w te

...

15-06-2024
Re.: Zaświadczenie o dochodach a zasiłek macierzyński

W przypadku szczegółowych pytań związanych z wypełnieniem dokumentów do wniosku o kredyt zapraszam do kontaktu z Twoim doradcą hipotecznym, który opiekuje wniosek.

15-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy