16-03-2023 17:26
17-03-2023 17:56
Może to wynikać z uprawnień, jakie posiadasz oraz czy możesz wykonać dowolny przelew z aplikacji.
Zobacz to proszę, jak wybierzesz opcję: Przelewy i wnioski – Nowy wniosek – Edycja uprawnień użytkowników.
Tu wybiera się użytkownika z listy – pod sekcją Bankowość Mobilna, musi być zaznaczone uprawnienie: Przelew dowolny.
Szczegóły w tej sprawie mogą przekazać Ci specjaliści z działu firm.
Są dostępni pod numerem: 32 357 00 24, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00.
21-05-2024 12:17
Witam.
U mnie podobnie nazwa kontrahenta, nr rachunku podświetlony na szaro bez możliwości wpisania, tylko wybór z listy kontrahentów, która jest jeszcze pusta. I tutaj pojawia się kolejny problem, ponieważ jak wchodzę w kontrahentów, to jest pusta lista i nie widzę opcji dodania nowego odbiorcy. Jak to zrobić? W załączeniu przesyłam screen. Dodam, że w moich ustawieniach i uprawnieniach jest zaznaczona bankowość mobilna i przelew dowolny.
22-05-2024 11:29
Wygląda na to, że nie masz uprawnień do dodawania kontrahentów. Te uprawnienia, o których wspominasz dotyczą wprowadzania przelewów w bankowości mobilnej.
Nasi specjaliści sprawdzą to dla Ciebie dokładnie. Proszę, skorzystaj w tej sprawie z czatu dostępnego w systemie ING Business – po zalogowaniu ikona w prawym dolnym rogu ekranu lub wyślij do nas wiadomość w systemie ING Business – Dokumenty i wiadomości -> Nowa wiadomość -> Grupa wiadomości: Pytania i reklamacje lub możesz zadzwonić do Centrum Wsparcia Biznesu 32 357 00 24. Na czacie odpowiadamy w dni robocze od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:00, telefonicznie jesteśmy dostępni również w dni robocze od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00.
Witam
Czy ktoś z państwa korzysta z Promocji OKO na start trwajaca od 21.08 do 1.10 ?
Czy dla OKO zalozonych w tym przedziale czasowych podwyzszone oprocentowanie i oprocentowanie premiowe jest widocz
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |