Odpowiedz

SMS US i ZUS nie dochodzi, inne tak

Witam, Próbowaliśmy to zgłaszać wiele razy, ale do tej pory nie dostaliśmy odpowiedzi czy rozwiązania. Kody sms działają na wszystkie, prócz przelewów do US a dokładniej przelewu PIT-4. I tak jest co miesiąc od ponad pół roku. Firma nie może zapłacić podatku co miesiąc, bo sms dochodzi po pół godziny. Każdy inny przelew i sms dochodzi na czas, po pół minuty. Telefon czasem jest w innym kraju, ale to nie ma znaczenia. Czy któs w końcu to rozwiąże, pomoże? Konto ING business spółka z o.o. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
rafalczyzyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-05-2024
Wiadomość 1 z 5 (2 700 wyświetleń)

Re: SMS US i ZUS nie dochodzi, inne tak

Przykro mi, że napotykacie na taki kłopot. Tu niestety nie jestem w stanie zanotować zgłoszenia technicznego, aby zostało to zweryfikowane. Nie mam też dostępu do wcześniejszych zgłoszeń. Zadzwoń proszę na naszą infolinię +48 32 357 00 24. Postaramy się pomóc. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (2 699 wyświetleń)

Re: SMS US i ZUS nie dochodzi, inne tak

Infolinia nie pomogła, nie mają pojęcia o co chodzi. Może jakieś podpowiedzi?

Odpowiedz
0 Lajków
rafalczyzyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-05-2024
Wiadomość 3 z 5 (2 696 wyświetleń)

Re: SMS US i ZUS nie dochodzi, inne tak

Jeszcze pytanie, czy sms do przelewów podatkowych idzie przez inne bramki sms niż na normalne przelewy? Bo jedynie tu może być jakiś problem chyba.

Odpowiedz
0 Lajków
rafalczyzyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-05-2024
Wiadomość 4 z 5 (2 682 wyświetleń)

Re: SMS US i ZUS nie dochodzi, inne tak

Tutaj, bez dostępu do systemu nie mamy jak tego sprawdzić, stąd nasza prośba o kontakt z infolinią - tam specjalista może zarejestrować zgłoszenie konkretnie dla danego przelewu i numeru telefonu i będziemy mogli na tej podstawie prześledzić jak to technicznie wygląda.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
128
18
14-12-2020
Wiadomość 5 z 5 (2 587 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy