Odpowiedz

SMS US i ZUS nie dochodzi, inne tak

Witam, Próbowaliśmy to zgłaszać wiele razy, ale do tej pory nie dostaliśmy odpowiedzi czy rozwiązania. Kody sms działają na wszystkie, prócz przelewów do US a dokładniej przelewu PIT-4. I tak jest co miesiąc od ponad pół roku. Firma nie może zapłacić podatku co miesiąc, bo sms dochodzi po pół godziny. Każdy inny przelew i sms dochodzi na czas, po pół minuty. Telefon czasem jest w innym kraju, ale to nie ma znaczenia. Czy któs w końcu to rozwiąże, pomoże? Konto ING business spółka z o.o. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
rafalczyzyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-05-2024
Wiadomość 1 z 5 (1 799 wyświetleń)

Re: SMS US i ZUS nie dochodzi, inne tak

Przykro mi, że napotykacie na taki kłopot. Tu niestety nie jestem w stanie zanotować zgłoszenia technicznego, aby zostało to zweryfikowane. Nie mam też dostępu do wcześniejszych zgłoszeń. Zadzwoń proszę na naszą infolinię +48 32 357 00 24. Postaramy się pomóc. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (1 798 wyświetleń)

Re: SMS US i ZUS nie dochodzi, inne tak

Infolinia nie pomogła, nie mają pojęcia o co chodzi. Może jakieś podpowiedzi?

Odpowiedz
0 Lajków
rafalczyzyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-05-2024
Wiadomość 3 z 5 (1 795 wyświetleń)

Re: SMS US i ZUS nie dochodzi, inne tak

Jeszcze pytanie, czy sms do przelewów podatkowych idzie przez inne bramki sms niż na normalne przelewy? Bo jedynie tu może być jakiś problem chyba.

Odpowiedz
0 Lajków
rafalczyzyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-05-2024
Wiadomość 4 z 5 (1 781 wyświetleń)

Re: SMS US i ZUS nie dochodzi, inne tak

Tutaj, bez dostępu do systemu nie mamy jak tego sprawdzić, stąd nasza prośba o kontakt z infolinią - tam specjalista może zarejestrować zgłoszenie konkretnie dla danego przelewu i numeru telefonu i będziemy mogli na tej podstawie prześledzić jak to technicznie wygląda.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
115
17
14-12-2020
Wiadomość 5 z 5 (1 686 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy