16-05-2024 10:05
16-05-2024 10:09
Przykro mi, że napotykacie na taki kłopot. Tu niestety nie jestem w stanie zanotować zgłoszenia technicznego, aby zostało to zweryfikowane. Nie mam też dostępu do wcześniejszych zgłoszeń. Zadzwoń proszę na naszą infolinię +48 32 357 00 24. Postaramy się pomóc. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00.
16-05-2024 10:12
Infolinia nie pomogła, nie mają pojęcia o co chodzi. Może jakieś podpowiedzi?
16-05-2024 10:41
Jeszcze pytanie, czy sms do przelewów podatkowych idzie przez inne bramki sms niż na normalne przelewy? Bo jedynie tu może być jakiś problem chyba.
17-05-2024 11:15
Tutaj, bez dostępu do systemu nie mamy jak tego sprawdzić, stąd nasza prośba o kontakt z infolinią - tam specjalista może zarejestrować zgłoszenie konkretnie dla danego przelewu i numeru telefonu i będziemy mogli na tej podstawie prześledzić jak to technicznie wygląda.
Witam składałam wniosek o kredyt konsolidacyjny w aplikacji. Decyzja pozytywna lecz potrzebne jest zaświadczenie o zarobkach. Pracodawca wystawił mi takie zaświadczenie na druku ing ale w formie elekt
... 03-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |