Odpowiedz

Odbiorcy przelewów

Czy w ING Business jest możliwość zapisania odbiorców do zaufanych? Tak, żeby nie trzeba było za każdym razem zatwierdzać kodem sms przelewów do tych odbiorców?

Odpowiedz
0 Lajków
Ankanen
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-10-2022
Wiadomość 1 z 4 (6 771 wyświetleń)

Re: Odbiorcy przelewów

W ING Business jest możliwość utworzenia bazy danych kontrahentów, z poziomu nowego przelewu opcją - Dodaj kontrahenta do bazy lub w Menu głównym Administracja i narzędzia – Bazy danych – Lista kontrahentów.

Z poziomu bazy danych w administracji znajduje się opcja autoryzacji kontrahentów.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
82
11
19-05-2022
Wiadomość 2 z 4 (6 713 wyświetleń)

Re: Odbiorcy przelewów

Witam.

Mam problem, ponieważ jak wchodzę w kontrahentów, to jest pusta lista i nie widzę opcji dodania nowego odbiorcy. Jak to zrobić? W załączeniu przesyłam screen. Dodam, że w moich ustawieniach i uprawnieniach jest zaznaczona bankowość mobilna i przelew dowolny.

Odpowiedz
0 Lajków
ewebro2970
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
21-05-2024
Wiadomość 3 z 4 (3 461 wyświetleń)

Re: Odbiorcy przelewów

Wygląda na to, że nie masz uprawnień do dodawania kontrahentów. Te uprawnienia, o których wspominasz dotyczą wprowadzania przelewów w bankowości mobilnej.
Nasi specjaliści sprawdzą to dla Ciebie dokładnie. Proszę, skorzystaj w tej sprawie z czatu dostępnego w systemie ING Business – po zalogowaniu ikona w prawym dolnym rogu ekranu lub wyślij do nas wiadomość w systemie ING Business – Dokumenty i wiadomości -> Nowa wiadomość -> Grupa wiadomości: Pytania i reklamacje lub możesz zadzwonić do Centrum Wsparcia Biznesu 32 357 00 24. Na czacie odpowiadamy w dni robocze od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:00, telefonicznie jesteśmy dostępni również w dni robocze od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
127
20
03-03-2023
Wiadomość 4 z 4 (3 387 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy