15-05-2024 08:44
Witajcie.
Po co są przy stałych przelewach opcje do daty oraz liczba sztuk jak ograniczają się do tego samego.
Wybierając opcję ilość sztuk np 100 przelewów po 50zł to uważam że bank powinien tak długo realizować aż zrealizuje 100 przelewów.
A nie że np zabrakło środków i np 10 z nich się nie zrealizowało.
16-05-2024 10:05
Witaj,
dziękujemy za Twoją opinię w tej sprawie. W przypadku stałego zlecenia jeśli danego dnia nie możemy go zrealizować, to wówczas wysyłamy informację, że nie doszło ono do skutku. Wówczas już samodzielnie musisz wykonać taki przelew. My nie ponawiamy go w innym terminie. Dzieje się tak niezależnie czy masz wybraną ilość sztuk czy też nie. Ważna jest tu data zakończenia stałego zlecenia. Może zatem stać się tak jak napisałeś.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |