Odpowiedz

Zwrot przelewu

Witam.

Otrzymaliśmy płatność od klienta niestety bez podzielnej płatności, a musi być z MPP. W związku z czym musimy klientowi zwrócić pieniądze. Czy istnieje jakaś opcja zwrotu przelewu? Czy muszę nowym przelewem wpisując wszystkie dane dokonać zwrotu?

Odpowiedz
0 Lajków
ewebro2970
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
21-05-2024
Wiadomość 1 z 5 (1 818 wyświetleń)

Re.: Zwrot przelewu

Jeśli jest to przelew w walucie PLN, to można dokonać zwrotu przelewu przez opcję "Zwróć transakcję". Ta opcja jest dostępna po wejściu w historię na dany przelew przychodzący, pojawia się on przy kwocie transakcji.




-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
168
32
02-09-2021
Wiadomość 2 z 5 (1 780 wyświetleń)

Re.: Zwrot przelewu

Dziękuję za odpowiedź. Tak przelew w PLN, niestety nie nie pojawia się nic takiego. W załączeniu dodałam screen jak to u mnie wygląda.

Odpowiedz
0 Lajków
ewebro2970
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
21-05-2024
Wiadomość 3 z 5 (1 431 wyświetleń)

Re.: Zwrot przelewu

Teraz widzimy, że korzystasz z ING Business Emotikon: Smutny Niestety w przypadku tej usługi, nie ma opcji "Zwróć" dla otrzymanego przelewu. Istnieje możliwość powielenia zlecenia, jeśli wcześniej było wysyłane już do danego kontrahenta.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
582
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 5 (1 287 wyświetleń)

Re.: Zwrot przelewu

Rozumiem.. Emotikon: Smutny Ale bardzo dziękuję za odpowiedź. Emotikon: Szczęśliwy

Pozdrawiam.

ewebro2970
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
21-05-2024
Wiadomość 5 z 5 (1 280 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niedziałająca aplikacja WRP0000

Samsung S21, Android 14, wersja Android System WebView 128. 

 

Zainstalowana aplikacja Moje ING i przy próbie uruchomienia pojawia się tylko na chwilę pomarańczowe tło i wyrzuca. "Aplikacja Moje ING zos

...

09-09-2024
Re.: Format daty

Chyba nawet urzędy szybciej działają Emotikon: Mrugający Data nadal w dziadowskim od strony informatycznej formacie.

09-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Nie pisałem o rozmytym skanie dowodu osobistego.

Dokument będzie czytelny. Wszystko będzie można z niego odczytać. 

Chciałem tak jak to zrobiłem w innym banku - rozmyć tylko i wyłącznie zdjęcie twarzy

ab

...

09-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy