Płatności

Odpowiedz

Cykliczne doładowanie telefonu

Niedawno zacząłem korzystać z bankowości internetowej ING, ale już niezmiernie mi brakuje jednej funkcjonalności - możliwości ustawienia cyklicznego doładowania telefonu na określoną kwotę, co konkretną liczbę dni. Chyba wszyscy operatorzy telefonów na kartę oczekują doładowania co 7 lub 30 dni, stąd taka funkcjonalność jest niezmiernie przydatna, a chyba, z punktu widzenia systemu, nie różni się zbytnio od standardowego zlecenia stałego? Tak, oczywiście mój poprzedni Bank oferował to w swoim serwisie ;-) Pozdrawiam!

Odpowiedz
0 Lajków
GrzeczniePytam
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-07-2019
Wiadomość 1 z 7 (9 933 wyświetleń)

Re: Cykliczne doładowanie telefonu

Dzięki za opinię Emotikon: Szczęśliwy Przekazałam Twoją sugestię do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej bankowości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 7 (9 902 wyświetleń)

Re: Cykliczne doładowanie telefonu

Dzień dobry,

Zgłaszałem taką potrzebę już ze trzy razy na oficjalną infolinię banku. Zawsze ta sama odpowiedź - przekażemy do odpowiedniego działu, ale brak jakichkolwiek postępów w tej sprawie..

Czy 'odpowiedni dział' mógłby coś podziałać i ułatwić nam korzystanie z doładowań telefonu? W poprzedniej wersji aplikacji było to banalnie proste, a teraz trzeba robić to całkowicie manualnie.

Pozdrawiam,

Adrian Koszowski

Odpowiedz
0 Lajków
Ad2
Ad2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-01-2021
Wiadomość 3 z 7 (8 400 wyświetleń)

Re: Cykliczne doładowanie telefonu

Dawno dawno temu....za czasów "starej" bankowości były takie rarytasy Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 7 (8 389 wyświetleń)

Re: Cykliczne doładowanie telefonu

@Ad2 Wszystkie głosy, pomysły i sugestie użytkowników przekazujemy do zespołów, które zajmują się danymi tematami. Niestety aktualnie nie mamy dodatkowych informacji o uruchomieniu tej funkcji. Mimo to, wszystkie takie głosy są dla nas ważne i mogą wpłynąć na uruchomienie danej funkcji lub usługi. Jeśli będziemy mieli udostępnić taką funkcję, to poinformujemy o tym wcześniej na naszej stronie lub w wiadomości w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
646
133
12-04-2017
Wiadomość 5 z 7 (8 351 wyświetleń)

Re.: Cykliczne doładowanie telefonu

Zarejestrowałem się specjalnie, żeby się pod tym podpisać. Proszę to wprowadzić.

 

Jakiś czas temu miałem zmieniać bank, ale zostałem w ING konkretnie z tego powodu, że portal użytkownika przeszedł renowację, po której stał się bardzo funkcjonalny i wygodny (dziękuję programistom, którzy tego dokonali - dobra robota!). Nie zabierajcie mi teraz, proszę, argumentów.

Odpowiedz
0 Lajków
roBsonn
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-03-2021
Wiadomość 6 z 7 (7 831 wyświetleń)

Re: Re.: Cykliczne doładowanie telefonu

Dziękujemy za opinię o bankowości internetowej i sugestię co do cyklicznych doładowań 😊 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 7 z 7 (7 786 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy