Płatności

Odpowiedz

Cykliczne doładowanie telefonu

Niedawno zacząłem korzystać z bankowości internetowej ING, ale już niezmiernie mi brakuje jednej funkcjonalności - możliwości ustawienia cyklicznego doładowania telefonu na określoną kwotę, co konkretną liczbę dni. Chyba wszyscy operatorzy telefonów na kartę oczekują doładowania co 7 lub 30 dni, stąd taka funkcjonalność jest niezmiernie przydatna, a chyba, z punktu widzenia systemu, nie różni się zbytnio od standardowego zlecenia stałego? Tak, oczywiście mój poprzedni Bank oferował to w swoim serwisie ;-) Pozdrawiam!

Odpowiedz
0 Lajków
GrzeczniePytam
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-07-2019
Wiadomość 1 z 7 (7 945 wyświetleń)

Re: Cykliczne doładowanie telefonu

Dzięki za opinię Emotikon: Szczęśliwy Przekazałam Twoją sugestię do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej bankowości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 7 (7 914 wyświetleń)

Re: Cykliczne doładowanie telefonu

Dzień dobry,

Zgłaszałem taką potrzebę już ze trzy razy na oficjalną infolinię banku. Zawsze ta sama odpowiedź - przekażemy do odpowiedniego działu, ale brak jakichkolwiek postępów w tej sprawie..

Czy 'odpowiedni dział' mógłby coś podziałać i ułatwić nam korzystanie z doładowań telefonu? W poprzedniej wersji aplikacji było to banalnie proste, a teraz trzeba robić to całkowicie manualnie.

Pozdrawiam,

Adrian Koszowski

Odpowiedz
0 Lajków
Ad2
Ad2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-01-2021
Wiadomość 3 z 7 (6 412 wyświetleń)

Re: Cykliczne doładowanie telefonu

Dawno dawno temu....za czasów "starej" bankowości były takie rarytasy Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 7 (6 401 wyświetleń)

Re: Cykliczne doładowanie telefonu

@Ad2 Wszystkie głosy, pomysły i sugestie użytkowników przekazujemy do zespołów, które zajmują się danymi tematami. Niestety aktualnie nie mamy dodatkowych informacji o uruchomieniu tej funkcji. Mimo to, wszystkie takie głosy są dla nas ważne i mogą wpłynąć na uruchomienie danej funkcji lub usługi. Jeśli będziemy mieli udostępnić taką funkcję, to poinformujemy o tym wcześniej na naszej stronie lub w wiadomości w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 5 z 7 (6 363 wyświetleń)

Re.: Cykliczne doładowanie telefonu

Zarejestrowałem się specjalnie, żeby się pod tym podpisać. Proszę to wprowadzić.

 

Jakiś czas temu miałem zmieniać bank, ale zostałem w ING konkretnie z tego powodu, że portal użytkownika przeszedł renowację, po której stał się bardzo funkcjonalny i wygodny (dziękuję programistom, którzy tego dokonali - dobra robota!). Nie zabierajcie mi teraz, proszę, argumentów.

Odpowiedz
0 Lajków
roBsonn
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-03-2021
Wiadomość 6 z 7 (5 843 wyświetleń)

Re: Re.: Cykliczne doładowanie telefonu

Dziękujemy za opinię o bankowości internetowej i sugestię co do cyklicznych doładowań 😊 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 7 z 7 (5 798 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy