28-07-2019 09:25
Niedawno zacząłem korzystać z bankowości internetowej ING, ale już niezmiernie mi brakuje jednej funkcjonalności - możliwości ustawienia cyklicznego doładowania telefonu na określoną kwotę, co konkretną liczbę dni. Chyba wszyscy operatorzy telefonów na kartę oczekują doładowania co 7 lub 30 dni, stąd taka funkcjonalność jest niezmiernie przydatna, a chyba, z punktu widzenia systemu, nie różni się zbytnio od standardowego zlecenia stałego? Tak, oczywiście mój poprzedni Bank oferował to w swoim serwisie ;-) Pozdrawiam!
29-07-2019 07:30
Dzięki za opinię Przekazałam Twoją sugestię do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej bankowości.
15-01-2021 16:09
Dzień dobry,
Zgłaszałem taką potrzebę już ze trzy razy na oficjalną infolinię banku. Zawsze ta sama odpowiedź - przekażemy do odpowiedniego działu, ale brak jakichkolwiek postępów w tej sprawie..
Czy 'odpowiedni dział' mógłby coś podziałać i ułatwić nam korzystanie z doładowań telefonu? W poprzedniej wersji aplikacji było to banalnie proste, a teraz trzeba robić to całkowicie manualnie.
Pozdrawiam,
Adrian Koszowski
15-01-2021 18:10
Dawno dawno temu....za czasów "starej" bankowości były takie rarytasy
16-01-2021 16:18
@Ad2 Wszystkie głosy, pomysły i sugestie użytkowników przekazujemy do zespołów, które zajmują się danymi tematami. Niestety aktualnie nie mamy dodatkowych informacji o uruchomieniu tej funkcji. Mimo to, wszystkie takie głosy są dla nas ważne i mogą wpłynąć na uruchomienie danej funkcji lub usługi. Jeśli będziemy mieli udostępnić taką funkcję, to poinformujemy o tym wcześniej na naszej stronie lub w wiadomości w Moim ING.
10-03-2021 06:14
Zarejestrowałem się specjalnie, żeby się pod tym podpisać. Proszę to wprowadzić.
Jakiś czas temu miałem zmieniać bank, ale zostałem w ING konkretnie z tego powodu, że portal użytkownika przeszedł renowację, po której stał się bardzo funkcjonalny i wygodny (dziękuję programistom, którzy tego dokonali - dobra robota!). Nie zabierajcie mi teraz, proszę, argumentów.
11-03-2021 06:25
Dziękujemy za opinię o bankowości internetowej i sugestię co do cyklicznych doładowań 😊
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |