26-06-2024 17:31
26-06-2024 17:49
No bo WYPŁACIĆ się nie da. Ty pytałeś o to, czy można ZAPŁACIĆ.
ZAPŁACIĆ oczywiście można, WYPŁACIĆ (niestety) nie.
26-06-2024 19:04
@marcin273 Cashback u nas możesz zrealizować tylko podczas płatnościami kartą. BLIKIEM jak najbardziej możesz zapłacić za pomocą kodu bądź możesz włączyć płatności zbliżeniowe https://www.ing.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/blik/platnosci-zblizeniowe-blik Dziękujemy za sugestię - przekażemy ją do odpowiedniego zespołu.
26-06-2024 19:11
27-06-2024 20:05
Dziękujemy za sugestię, przekazałam ją do odpowiedniego działu.
11-10-2024 17:41
Coś się zmieniło w tej sprawie? ING chociaż to analizuje czy kolejny pomysł idzie na półkę bądź w eter?
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |