26-06-2024 17:31
26-06-2024 17:49
No bo WYPŁACIĆ się nie da. Ty pytałeś o to, czy można ZAPŁACIĆ.
ZAPŁACIĆ oczywiście można, WYPŁACIĆ (niestety) nie.
26-06-2024 19:04
@marcin273 Cashback u nas możesz zrealizować tylko podczas płatnościami kartą. BLIKIEM jak najbardziej możesz zapłacić za pomocą kodu bądź możesz włączyć płatności zbliżeniowe https://www.ing.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/blik/platnosci-zblizeniowe-blik Dziękujemy za sugestię - przekażemy ją do odpowiedniego zespołu.
26-06-2024 19:11
27-06-2024 20:05
Dziękujemy za sugestię, przekazałam ją do odpowiedniego działu.
11-10-2024 17:41
Coś się zmieniło w tej sprawie? ING chociaż to analizuje czy kolejny pomysł idzie na półkę bądź w eter?
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |