26-09-2024 20:58
Dzień dobry,
moja partnerka założyła właśnie konto osobiste Direct w ING. Za każdym razem, gdy chce zrobić przelew BLIKiem na nr telefonu, musi nie tylko wpisywać PIN (co jest uzasadnione), ale także potwierdzać go kodem otrzymanym przez wiadomość SMS. Nie ukrywam, że jest to dość uciążliwe. Czy można w jakiś sposób wyłączyć dodatkową autoryzację za pomocą SMSa? Pozdrawiam!
27-09-2024 21:05
11-10-2024 14:01
Takie mają algorytmy w ING. Przez klika pierwszych operacji będzie wymagać PIN a później się to skończy*
*Od czasu do czasu PIN też poprosi - np raz na pół roku czy np po 50 operacjach.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |