Płatności

Odpowiedz

Weryfukacja dwuetapowa przy płatnościach BLIK

Dzień dobry,

moja partnerka założyła właśnie konto osobiste Direct w ING. Za każdym razem, gdy chce zrobić przelew BLIKiem na nr telefonu, musi nie tylko wpisywać PIN (co jest uzasadnione), ale także potwierdzać go kodem otrzymanym przez wiadomość SMS. Nie ukrywam, że jest to dość uciążliwe. Czy można w jakiś sposób wyłączyć dodatkową autoryzację za pomocą SMSa? Pozdrawiam!

Odpowiedz
0 Lajków
jkb1jkb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-09-2024
Wiadomość 1 z 3 (1 156 wyświetleń)

Re.: Weryfukacja dwuetapowa przy płatnościach BLIK

O dodatkowe potwierdzenie SMSem możemy poprosić w dowolnym momencie. Natomiast taka sytuacja, jaką opisujesz, może się pojawiać przez jakiś czas (najczęściej kilka dni) po pobraniu nowej aplikacji, ze względów bezpieczeństwa. Samemu nie można sobie ustawiać, w jaki sposób będą potwierdzane transakcje w aplikacji. Prosimy o cierpliwość.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 3 (1 108 wyświetleń)

Re.: Weryfukacja dwuetapowa przy płatnościach BLIK

Takie mają algorytmy w ING. Przez klika pierwszych operacji będzie wymagać PIN a później się to skończy*

 

*Od czasu do czasu PIN też poprosi - np raz na pół roku czy np po 50 operacjach.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
49
03-02-2016
Wiadomość 3 z 3 (501 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt dokumenty elektroniczny podpis

Witam składałam wniosek o kredyt konsolidacyjny w aplikacji. Decyzja pozytywna lecz potrzebne jest zaświadczenie o zarobkach. Pracodawca wystawił mi takie zaświadczenie na druku ing ale w formie elekt

...

03-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy