26-09-2024 20:58
Dzień dobry,
moja partnerka założyła właśnie konto osobiste Direct w ING. Za każdym razem, gdy chce zrobić przelew BLIKiem na nr telefonu, musi nie tylko wpisywać PIN (co jest uzasadnione), ale także potwierdzać go kodem otrzymanym przez wiadomość SMS. Nie ukrywam, że jest to dość uciążliwe. Czy można w jakiś sposób wyłączyć dodatkową autoryzację za pomocą SMSa? Pozdrawiam!
27-09-2024 21:05
11-10-2024 14:01
Takie mają algorytmy w ING. Przez klika pierwszych operacji będzie wymagać PIN a później się to skończy*
*Od czasu do czasu PIN też poprosi - np raz na pół roku czy np po 50 operacjach.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |