Płatności

Odpowiedz

Brak możliwości ustawienia stałego zlecenia w euro - jak to rozwiązać?

Dzień dobry,

Potrzebuję regularnie realizować przelewy w euro dwa razy w tygodniu (pasywnie inwestuję w ETF). Niestety, w ING Banku nie ma możliwości założenia stałego zlecenia w tej walucie. Jedyną opcją, jaką znalazłem, jest ręczne planowanie każdego przelewu z osobna, aby wykonał się w przyszłości. Problem polega na tym, że nawet ta opcja jest ograniczona do 30 dni do przodu.

Jest to dla mnie bardzo pracochłonne i męczące.

Czy ING Bank planuje wprowadzić funkcję stałych zleceń w euro? Jeśli nie, to jakie inne rozwiązania mogliby Państwo zaproponować, aby ułatwić mi realizację regularnych przelewów w euro?
Odpowiedz
0 Lajków
oleksandr_t
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
27-06-2021
Wiadomość 1 z 3 (739 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości ustawienia stałego zlecenia w euro - jak to rozwiązać?

Na chwilę obecną nie ma możliwości ustawienia stałego zlecenia w walucie. Nie mamy też informacji czy zlecenia z przyszłą datą, będą ją miały wydłużoną. Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego działu.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
248
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 3 (680 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości ustawienia stałego zlecenia w euro - jak to rozwiązać?

Dziękuję.

Dla tych kto spotkał się z tym samym problemem - znalazłem rozwiązanie. Wystarczy korzystać z Revoluta, w którym można robić zlecenie stałe w euro. 

Odpowiedz
0 Lajków
oleksandr_t
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
27-06-2021
Wiadomość 3 z 3 (230 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy