26-06-2024 17:31
26-06-2024 17:49
No bo WYPŁACIĆ się nie da. Ty pytałeś o to, czy można ZAPŁACIĆ.
ZAPŁACIĆ oczywiście można, WYPŁACIĆ (niestety) nie.
26-06-2024 19:04
@marcin273 Cashback u nas możesz zrealizować tylko podczas płatnościami kartą. BLIKIEM jak najbardziej możesz zapłacić za pomocą kodu bądź możesz włączyć płatności zbliżeniowe https://www.ing.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/blik/platnosci-zblizeniowe-blik Dziękujemy za sugestię - przekażemy ją do odpowiedniego zespołu.
26-06-2024 19:11
27-06-2024 20:05
Dziękujemy za sugestię, przekazałam ją do odpowiedniego działu.
11-10-2024 17:41
Coś się zmieniło w tej sprawie? ING chociaż to analizuje czy kolejny pomysł idzie na półkę bądź w eter?
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |