20-12-2019 12:13
21-12-2019 12:34
@T_15 Jeśli płatność nie doszła do skutku, blokadę ściągniemy do 48 godzin. Po tym czasie pieniądze wrócą na Twoje konto. Nie zawsze przy transakcji BLIK prosimy o potwierdzenie PIN-em w aplikacji.
Dodam, że w niektórych sklepach internetowych oraz w zapamiętanych przeglądarkach możesz płacić BLIKiem bez pobierania kodu. Możesz włączyć tę opcję w trakcie płatności na ekranie potwierdzenia transakcji należy zaznaczyć "Zapamiętaj płatność i zapłać". Przy kolejnych zakupach, gdy wybierzesz płatność BLIKIEM, potwierdzisz ją tylko PIN-em na telefonie.
26-08-2022 09:49
27-08-2022 10:05
Zablokowana płatności BLIK powinna zostać odblokowana do następnego dnia roboczego, jeśli tak się nie stało, napisz proszę do nas na czacie w Moje ING. Sprawdzimy tę sytuację i postaramy się pomóc wyjaśnić tę sytuację.
17-06-2023 20:35
18-06-2023 16:25
Po ściągnięciu blokady nie będzie komunikatu. Sprawdź historię swojego konta.
... 17-10-2024
@maszaikasza:Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in
... 17-10-2024
@MateuszF:Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |