Odpowiedz

Blokada blik

Dzień dobry! Chciałam dokonać zakupów na allegro poprzez blik. Niestety w historii transakcji pojawiło się, że została nałożona blokada na płatność blik. Pieniądze nie zostały ściągnięte z konta. Przypomnę, że po wpisaniu kodu blik nie przyszło powiadomienie o wpisaniu pinu do aplikacji, tak jak zawsze mi wyskakiwało przy zakupach na allegro przez blik a z blokadą spotkałam się pierwszy raz.
T_15
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
20-12-2019
Wiadomość 1 z 6 (30 238 wyświetleń)

Re: Blokada blik

@T_15 Jeśli płatność nie doszła do skutku, blokadę ściągniemy do 48 godzin. Po tym czasie pieniądze wrócą na Twoje konto. Nie zawsze przy transakcji BLIK prosimy o potwierdzenie PIN-em w aplikacji.

 

Dodam, że w niektórych sklepach internetowych oraz w zapamiętanych przeglądarkach możesz płacić  BLIKiem bez pobierania kodu. Możesz włączyć tę opcję w trakcie płatności na ekranie potwierdzenia transakcji należy zaznaczyć  "Zapamiętaj płatność i zapłać". Przy kolejnych zakupach, gdy wybierzesz płatność BLIKIEM, potwierdzisz ją tylko PIN-em na telefonie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (30 138 wyświetleń)

Re.: Blokada blik

Witam zapłaciłam blikiem zamówienia ale nie doszło bo jest blokada ale mi skonta pobrali pieniądze na zakup zamówienia.czy jest możliwe odzyskać spowrotem pieniądze z blokady dziękuję i pozdrawiam
Gabwoz1324
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
26-08-2022
Wiadomość 3 z 6 (22 441 wyświetleń)

Re: Re.: Blokada blik

Zablokowana płatności BLIK powinna zostać odblokowana do następnego dnia roboczego, jeśli tak się nie stało, napisz proszę do nas na czacie w Moje ING. Sprawdzimy tę sytuację i postaramy się pomóc wyjaśnić tę sytuację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 4 z 6 (22 406 wyświetleń)

Re.: Blokada blik

potrzebuje podobnej pomocy ponieważ niewiem czy przyjdzie jakiekolwiek powaidomienie o ściągnięciu blokady. możecie mi cos powiedziec o tym?
Tw3lve
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
17-06-2023
Wiadomość 5 z 6 (18 381 wyświetleń)

Re: Re.: Blokada blik

Po ściągnięciu blokady nie będzie komunikatu. Sprawdź historię swojego konta.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 6 z 6 (18 309 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy