20-12-2019 12:13
21-12-2019 12:34
@T_15 Jeśli płatność nie doszła do skutku, blokadę ściągniemy do 48 godzin. Po tym czasie pieniądze wrócą na Twoje konto. Nie zawsze przy transakcji BLIK prosimy o potwierdzenie PIN-em w aplikacji.
Dodam, że w niektórych sklepach internetowych oraz w zapamiętanych przeglądarkach możesz płacić BLIKiem bez pobierania kodu. Możesz włączyć tę opcję w trakcie płatności na ekranie potwierdzenia transakcji należy zaznaczyć "Zapamiętaj płatność i zapłać". Przy kolejnych zakupach, gdy wybierzesz płatność BLIKIEM, potwierdzisz ją tylko PIN-em na telefonie.
26-08-2022 09:49
27-08-2022 10:05
Zablokowana płatności BLIK powinna zostać odblokowana do następnego dnia roboczego, jeśli tak się nie stało, napisz proszę do nas na czacie w Moje ING. Sprawdzimy tę sytuację i postaramy się pomóc wyjaśnić tę sytuację.
17-06-2023 20:35
18-06-2023 16:25
Po ściągnięciu blokady nie będzie komunikatu. Sprawdź historię swojego konta.
Przykre ale żeby mieć oszczędnościowe konto promocyjne w ING trzeba mieć smartfon i aplikację ING. Jest to dyskryminacja osób starszych.
Pytanie - czy aplikacja działa na wirtualce Andorid (jakiej?), ż
... 01-12-2024Już niestety nie działa. Zrobiłem dwukrotnie reklamację, ale odpowiedzieli standardowym tekstem że nic nie blokują i że problemem jest pewnie aktualizacja po stronie bitwardena.
Złożyłem więc trzecią r
... 01-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |