20-12-2019 12:13
21-12-2019 12:34
@T_15 Jeśli płatność nie doszła do skutku, blokadę ściągniemy do 48 godzin. Po tym czasie pieniądze wrócą na Twoje konto. Nie zawsze przy transakcji BLIK prosimy o potwierdzenie PIN-em w aplikacji.
Dodam, że w niektórych sklepach internetowych oraz w zapamiętanych przeglądarkach możesz płacić BLIKiem bez pobierania kodu. Możesz włączyć tę opcję w trakcie płatności na ekranie potwierdzenia transakcji należy zaznaczyć "Zapamiętaj płatność i zapłać". Przy kolejnych zakupach, gdy wybierzesz płatność BLIKIEM, potwierdzisz ją tylko PIN-em na telefonie.
26-08-2022 09:49
27-08-2022 10:05
Zablokowana płatności BLIK powinna zostać odblokowana do następnego dnia roboczego, jeśli tak się nie stało, napisz proszę do nas na czacie w Moje ING. Sprawdzimy tę sytuację i postaramy się pomóc wyjaśnić tę sytuację.
17-06-2023 20:35
18-06-2023 16:25
Po ściągnięciu blokady nie będzie komunikatu. Sprawdź historię swojego konta.
Dzień dobry, też się naciąłem na tę super promocję. Pytania do osób którym się udało odzyskac pieniądze.
Do sądu składa się podanie i czeka na wyrok czy to się wiążę z rozprawą w sądzie na kórej się s
... 14-11-2025Dzień dobry. Założyłam kilka dni temu robota inwestycyjnego, wpłaciłam środki i oczekiwałam zgodnie z informacją 5 dni roboczych na realizację zlecenia. Dziś pojawiło się powiadomienie: Odroczona pła
... 13-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 3 |