Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze

W dniu dzisiejszym wpłacałam pieniądze w oddziale banku w Dąbrowie Górniczej ul.Piłsudskiego, w trakcie przeliczania gotówki wyświetlił się komunikat o awarii, reklamacja 015402/022021 została złożona na miejscu ale fakt czasu oczekiwania na odpowiedz (możliwa) do 7.03 jest chyba przesadą, jak można ten proces przyspieszyć? Dodam, że te środki wpłacałam na pokrycie raty kredytu wiec sprawa jest pilna
Odpowiedz
0 Lajków
AleksandraPe
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-02-2021
Wiadomość 1 z 6 (4 457 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Dziękuję za przesłanie numeru zgłoszenia. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu, Postaramy się przyspieszyć rozwiązanie Twojej reklamacji



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
448
84
18-01-2021
Wiadomość 2 z 6 (4 457 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Ja tak miałam 10 lutego każą czekać do 1
Marca
Ale rachunki czekać nie chcą A co najlepsze to bank na bank zgarnia i robią że mnie głupia
Odpowiedz
0 Lajków
ZOŁZA9O
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-02-2021
Wiadomość 3 z 6 (4 374 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Ja tak miałam 10 lutego tylko ze w zawierciu
I mam czekam do 1 marca
Ale opłaty nie będę czekać
Masakra
Odpowiedz
0 Lajków
ZOŁZA9O
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-02-2021
Wiadomość 4 z 6 (4 371 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

@ZOŁZA90 odpowiedziałam na Twoją wiadomość prywatną Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 5 z 6 (4 371 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

AleksandraPe Czy Twoja sprawa się już wyjaśniła?

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (4 191 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem ze stroną logowania

Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.

W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in

...

05-02-2025
Podkreślona czcionka na stronie głównej

Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?

Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały

...

04-02-2025
Re.: Klucz u2f

Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsp...

04-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy