Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze

W dniu dzisiejszym wpłacałam pieniądze w oddziale banku w Dąbrowie Górniczej ul.Piłsudskiego, w trakcie przeliczania gotówki wyświetlił się komunikat o awarii, reklamacja 015402/022021 została złożona na miejscu ale fakt czasu oczekiwania na odpowiedz (możliwa) do 7.03 jest chyba przesadą, jak można ten proces przyspieszyć? Dodam, że te środki wpłacałam na pokrycie raty kredytu wiec sprawa jest pilna
Odpowiedz
0 Lajków
AleksandraPe
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-02-2021
Wiadomość 1 z 6 (3 763 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Dziękuję za przesłanie numeru zgłoszenia. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu, Postaramy się przyspieszyć rozwiązanie Twojej reklamacji



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
429
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 6 (3 763 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Ja tak miałam 10 lutego każą czekać do 1
Marca
Ale rachunki czekać nie chcą A co najlepsze to bank na bank zgarnia i robią że mnie głupia
Odpowiedz
0 Lajków
ZOŁZA9O
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-02-2021
Wiadomość 3 z 6 (3 680 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Ja tak miałam 10 lutego tylko ze w zawierciu
I mam czekam do 1 marca
Ale opłaty nie będę czekać
Masakra
Odpowiedz
0 Lajków
ZOŁZA9O
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-02-2021
Wiadomość 4 z 6 (3 677 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

@ZOŁZA90 odpowiedziałam na Twoją wiadomość prywatną Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 5 z 6 (3 677 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

AleksandraPe Czy Twoja sprawa się już wyjaśniła?

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1078
216
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (3 497 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przelew na Ukrainę

Próbowałem zrobić przelew walutowy w złotówkach i nie zadziałało (przycisk Wyślij przelew był wyszarzony jak wybrałem walutę złotówki). Natomiast z konta w Pekao S.A. zrobiłem przelew walutowy w złotó...

27-07-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy