16-02-2021 15:05
16-02-2021 15:08
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Dziękuję za przesłanie numeru zgłoszenia. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu, Postaramy się przyspieszyć rozwiązanie Twojej reklamacji
18-02-2021 20:26
18-02-2021 20:30
18-02-2021 20:39
@ZOŁZA90 odpowiedziałam na Twoją wiadomość prywatną
24-02-2021 17:20
AleksandraPe Czy Twoja sprawa się już wyjaśniła?
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |