Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

Dzisiaj tj. 21 lutego około godziny 6.10 - 6.20 rano bankomat nie zarachował wpłaty 2.900 zł a jeden zwrócony banknot 100 zł. zablokował się i wydarłem pół tego banknotu.

 

Usiłowałem wpłacić 3.000 zł w bankomacie przy banku ING ul. Małachowskiego 7, Sosnowiec. Bankomat wysunął nierozpoznany banknot 100 zł ale nie można było wyjąć - zablokował się, ostatecznie rozerwał się, mam pół tego banknotu. Pojawiła się informacja że bankomat chwilowo nieczynny, zaczął "mielić" w końcu ta informacja zniknęła ale ja nie otrzymałem potwierdzenia przyjęcia wpłaty a w domu okazało się, że na rachunku ta wpłata nie została zarachowana. 

 

Sprawę zgłosiłem przez mój serwis transakcyjny, czy jeszcze gdzieś mam to zgłosić? Kiedy odzyskam pieniądze?

Odpowiedz
0 Lajków
kolejarz
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
19-02-2017
Wiadomość 1 z 8 (429 wyświetleń)

Re: Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

@kolejarz przykro mi, że napotkałeś kłopot podczas wpłaty gotówki w naszym wpłatomacie. Czy korzystałeś z karty wydanej przez ING czy innego banku? Jeśli była to karta innego banku, to wszelkie kwestie związane z reklamacją możesz uzyskać bezpośrednio  w tamtym banku. Jeśli była to nasza karta i masz numer zgłoszenia, to proszę podeślij nam go Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
26
5
18-01-2021
Wiadomość 2 z 8 (428 wyświetleń)

Re: Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

Korzystałem z karty ING.

Numeru zgłoszenia nie otrzymałem jak dotąd, mam tylko kopię reklamacji wysłanej dziś tj. 21.02.2021 o godz. 07:15.

Odpowiedz
0 Lajków
kolejarz
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
19-02-2017
Wiadomość 3 z 8 (420 wyświetleń)

Re: Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

Jeśli wysłałeś nam wiadomość, to zaczekaj na odpowiedź z naszej strony. Podamy numer zgłoszenia oraz termin jego rozpatrzenia. Mam nadzieję, że szybko uda się zaksięgować pieniądze na koncie Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
26
5
18-01-2021
Wiadomość 4 z 8 (415 wyświetleń)

Re: Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

Dziś po południu otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia - numer zgłoszenia: 020973/022021 Skoro mnie coś takiego spotkało, z przyczyną w postaci sfatygowanego przez bankomat banknotu którego nie sposób wyjąć z podajnika (nadmieniam że wszystkie banknoty włożone przeze mnie były w dobrym stanie a nierozpoznanie tego jedno jest dziwne), to zapewne powtórzy się to nieraz. Ten bankomat należy czym prędzej naprawić albo zamknąć. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
kolejarz
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
19-02-2017
Wiadomość 5 z 8 (348 wyświetleń)

Re: Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

Przesłaliśmy prośbę o przyspieszenie reklamacji do odpowiedniej jednostki. Wyjaśnimy to najszybciej, jak będzie to możliwe. Sprawdzaj w Moje ING, czy mamy już dla Ciebie odpowiedź w tej sprawie.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

NataliaKr
Moderator
Moderator icon
26
5
18-01-2021
Wiadomość 6 z 8 (268 wyświetleń)

Re: Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

Pieniądze odzyskałem, dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
kolejarz
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
19-02-2017
Wiadomość 7 z 8 (256 wyświetleń)

Re: Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

Cieszę się, że ta sprawa zakończyła się pozytywnie Emotikon: Szczęśliwy

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
26
5
18-01-2021
Wiadomość 8 z 8 (255 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: ING żąda bez jakiegokolwiek powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia majątku i środków pienię...

Art. 34. 4. Instytucje obowiązane na potrzeby stosowania środków bezpieczeństwa finansowego mogą przetwarzać informacje zawarte w dokumentach    tożsamości klienta i osoby upoważnionej do działania w

...

27-02-2021
Re.: Zmiana numeru telefonu

Nie moge zmienic gdyz wysylaja mi kod na numer telefonu stary ktorego nie mam wiec na cholere mi ten kod aktywacyjny?????

27-02-2021
Re: Re.: Źle rozliczona reklamacja

Prosimy, podaj nam numer Twojego zgłoszenia. Przekażemy go do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się Twoją reklamacją. 

27-02-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy