Odpowiedz

Bankomat zabrał

020371/022022 to nuner mojej reklamacji odnosnie sytuacji, gdzie bankomat zjadl mi moje srodki w wysokosci 1000zl. Przez limity wyplacalem karta na 2 razy - raz sie udalo, drugi raz pojawil sie komunikat o awarii. Bardzo państwa prosze o interwencje, to firmowe pieniadze i konieczne jest ich natychmiastowe odzyskanie.
Odpowiedz
0 Lajków
adrianekweg4
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-02-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 368 wyświetleń)

Re: Bankomat zabrał

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu z prośbą o przyspieszenie reklamacji. 
Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
536
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 358 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Przesłaliśmy w tej sprawie pytanie, jak tylko dostaniemy odpowiedź, to umieścimy ją w tym wątku.

24-06-2024
Re.: Historia transakcji - dostęp do innych TFI przez ING

PS.
Ale brawo Pani Elżbieto. Po 13 dniach Pani coś napisała. Może Pani sobie tam odhaczyć, że rozwiązane czy coś.

24-06-2024
Re.: Historia transakcji - dostęp do innych TFI przez ING

Potrzebowałem pliku csv z historią. Nie chodziło mi o sprawdzenie pojedynczej transakcji, tylko wyciągnięcie pliku z historią. Pliku, który jest czymś normalnym i naturalnym w każdym innym banku. W si

...

24-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy