Odpowiedz

Bankomat zabrał

020371/022022 to nuner mojej reklamacji odnosnie sytuacji, gdzie bankomat zjadl mi moje srodki w wysokosci 1000zl. Przez limity wyplacalem karta na 2 razy - raz sie udalo, drugi raz pojawil sie komunikat o awarii. Bardzo państwa prosze o interwencje, to firmowe pieniadze i konieczne jest ich natychmiastowe odzyskanie.
Odpowiedz
0 Lajków
adrianekweg4
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-02-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 222 wyświetleń)

Re: Bankomat zabrał

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu z prośbą o przyspieszenie reklamacji. 
Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 212 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy