03-02-2021 21:31
03-02-2021 21:45
Przykro mi, że taka sytuacja ma miejsce. Przesłałam Twoje zgłoszenie do pilnego rozpatrzenia. Zajmiemy się nim priorytetowo.
---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
11-02-2021 19:41
11-02-2021 20:24
Przesłaliśmy raz jeszcze wiadomość do działu reklamacyjnego.
15-02-2021 14:22
Karolinale1, otrzymaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je w Moim ING, w zakładce Wiadomości.
19-02-2021 09:50
20-02-2021 08:26
Mamy nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy.
Jeśli uważasz, że wpłacałaś większą kwotę, możesz złożyć odwołanie od swojej reklamacji. Zrobisz to kontaktując się przez bankowość lub dzwoniąc do nas (32 357 00 96).
Dzień dobry
1. Wskaźnik WIBOR jest aktualizowany w każdy dzień roboczy. Stawkę WIBOR 6M zgodnie z zapisami umowy weźmiemy z 8 sierpnia (10.08 wypada w niedzielę, w takiej sytuacji zawsze jest to pią
... 14-07-2025Witam forumowiczów szacownego banku ING
Otwarłoem konto Direkt i czekam na kartę już 9 dzień roboczy. Karta została wysłana 2 lipca i nadal nie dotarła! Po jakim czasie odebraliscie swoje karty?
14-07-2025
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |