03-02-2021 21:31
03-02-2021 21:45
Przykro mi, że taka sytuacja ma miejsce. Przesłałam Twoje zgłoszenie do pilnego rozpatrzenia. Zajmiemy się nim priorytetowo.
---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
11-02-2021 19:41
11-02-2021 20:24
Przesłaliśmy raz jeszcze wiadomość do działu reklamacyjnego.
15-02-2021 14:22
Karolinale1, otrzymaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je w Moim ING, w zakładce Wiadomości.
19-02-2021 09:50
20-02-2021 08:26
Mamy nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy.
Jeśli uważasz, że wpłacałaś większą kwotę, możesz złożyć odwołanie od swojej reklamacji. Zrobisz to kontaktując się przez bankowość lub dzwoniąc do nas (32 357 00 96).
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |