03-02-2021 21:31
03-02-2021 21:45
Przykro mi, że taka sytuacja ma miejsce. Przesłałam Twoje zgłoszenie do pilnego rozpatrzenia. Zajmiemy się nim priorytetowo.
---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
11-02-2021 19:41
11-02-2021 20:24
Przesłaliśmy raz jeszcze wiadomość do działu reklamacyjnego.
15-02-2021 14:22
Karolinale1, otrzymaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je w Moim ING, w zakładce Wiadomości.
19-02-2021 09:50
20-02-2021 08:26
Mamy nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy.
Jeśli uważasz, że wpłacałaś większą kwotę, możesz złożyć odwołanie od swojej reklamacji. Zrobisz to kontaktując się przez bankowość lub dzwoniąc do nas (32 357 00 96).
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊
01-02-2023Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk
... 01-02-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |