Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Awaria wpłatomatu! Gdzie są moje pieniądze?!

Spotkała mnie nie miła sytuacja. Podczas wpłacania pieniędzy z utargu wyświetliła się awaria wpłatomatu. Pieniędze nie weszły na konto. Była to kwota koło 9 500 zł. Złożyłam odrazu reklamacje... ( 012377/012021)kazano czekać do 14 dni kalendarzowych!! Po dwóch tygodniach wpłynęło na konto 5 500 zł , a gdzie reszta pieniędzy ? 6 400 było w samych 200 setkach. Jak kto się mogło stać, ze pieniężne wyparowały ?! Nie dostałam potwierdzenia żadnego od złożonej reklamacji, ani wiadomości z odpowiedzią. Na infolinii dowiedziałam się , ze po przeanalizowaniu wyszło ze taka kwota została wpłacona.. I co mogę jedynie zrobić ... złożyć odwołanie.. i czekać kolejne 14 dni KALENDARZOWYCH! Złożyłam odwołanie ( 000861/022021 ) A teraz czytając tutaj co inne osoby piszą - zaczęłam się martwić. Z mężem jesteśmy klientami biznesowymi i prywatnymi od prawie 10 Lat, nigdy nie spóźnialismy się z opłatami. Uważaliśmy, ze Ing jest najlepszym bankiem na rynku.. .. do tej pory. Najgorsze, że to nie pierwsza reklamacja nasz w ciągu ostatniego pół roku z wpłatomatami. Na obecna chwile mam wielkie obawy aby cokolwiek wpłacić na konto. A takie wpłaty są nierozłącznym elementem prowadzonej przeze mnie działaności gospodarczej. Jestem przerażona ile jest takich osób jak ja, które po prostu zostały okradzione. Bo jak to inaczej nazwać ? Jak to jest możliwe, że kasa ginie ? Ktoś ją bierze, maszyna zjada ? Prywatnie jestem jeszcze klientem MBank, u tam przez ponad 10 lat nigdy Nie zdarzyła mi się taka sytuacja z wpłatomatem. Wiec jak to jest, że w Ing tak często sie to zdarza?! Liczę, że zostaną mi zwrócone moje pieniądze!
Odpowiedz
0 Lajków
Karolinale1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
03-02-2021
Wiadomość 1 z 7 (4 272 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu! Gdzie są moje pieniądze?!

Przykro mi, że taka sytuacja ma miejsce. Przesłałam Twoje zgłoszenie do pilnego rozpatrzenia. Zajmiemy się nim priorytetowo.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
410
81
18-01-2021
Wiadomość 2 z 7 (4 267 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu! Gdzie są moje pieniądze?!

Mamy 11.02 a u mnie nic się nie zmieniło, żadnej wiadomości , pieniędzy . Nic. Jestem cierpliwa osobą. Ale czekać na swoje pieniądze tyle czasu i co najgorsze nie mieć pewności, ze się je odzyska.. to jakiś na prawdę dramat.
Odpowiedz
0 Lajków
Karolinale1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
03-02-2021
Wiadomość 3 z 7 (4 109 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu! Gdzie są moje pieniądze?!

Przesłaliśmy raz jeszcze wiadomość do działu reklamacyjnego. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 7 (4 101 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu! Gdzie są moje pieniądze?!

Karolinale1, otrzymaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je w Moim ING, w zakładce Wiadomości.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 5 z 7 (3 965 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu! Gdzie są moje pieniądze?!

Po odwołaniu zostało wyrównane do 8500 zł. Mój błąd ze nie przeliczona było przeze mnie przed wpłata. Aczkolwiek nie jest nigdzie napisane, ze trzeba to robić, tak jak w innych bankach (mBank). Wydaje mi się, ze bliżej było u mnie kwoty 9000 zł. Na obecna chwile będę wpłacać mniejsze kwoty i liczyć wszytko dokładnie. A jak jesZce raz zdarzy mi się taka sytuacja, ze pieniądze będą gdzieś ginąc to rozważę zmianę banku dla firmy.
Odpowiedz
0 Lajków
Karolinale1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
03-02-2021
Wiadomość 6 z 7 (3 854 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu! Gdzie są moje pieniądze?!

Mamy nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy. 
Jeśli uważasz, że wpłacałaś większą kwotę, możesz złożyć odwołanie od swojej reklamacji. Zrobisz to kontaktując się przez bankowość lub dzwoniąc do nas (32 357 00 96).

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (3 805 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy