Odpowiedz

Bankomat zabrał

020371/022022 to nuner mojej reklamacji odnosnie sytuacji, gdzie bankomat zjadl mi moje srodki w wysokosci 1000zl. Przez limity wyplacalem karta na 2 razy - raz sie udalo, drugi raz pojawil sie komunikat o awarii. Bardzo państwa prosze o interwencje, to firmowe pieniadze i konieczne jest ich natychmiastowe odzyskanie.
Odpowiedz
0 Lajków
adrianekweg4
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-02-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 690 wyświetleń)

Re: Bankomat zabrał

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu z prośbą o przyspieszenie reklamacji. 
Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 680 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wypłata na konto ING

Sesje przychodzące w PLN realizujemy w dni robocze o 11:00, 15:00 i 17:30. Żeby to dla Ciebie wyjaśnić, zgłoś proszę reklamację na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, lub nadawca przelewu może zlecić

...

28-03-2025
Wpłatomat zle policzyl banknoty

Witam

Nr. zgłoszenia 107931/032025

10.03.2025 Wpłacałem kwotę 16500 zł. 103 banknoty 100 zł + 31 banknotów 200 zł. Wpłatomat przeliczył banknoty i wskazał kwotę 11600 zł. Anulowałem Transakcje i otrzyma

...

28-03-2025
Re.: Płatność pożyczki

Dziękuję za odpowiedź.

28-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy