Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

Dzisiaj tj. 21 lutego około godziny 6.10 - 6.20 rano bankomat nie zarachował wpłaty 2.900 zł a jeden zwrócony banknot 100 zł. zablokował się i wydarłem pół tego banknotu.

 

Usiłowałem wpłacić 3.000 zł w bankomacie przy banku ING ul. Małachowskiego 7, Sosnowiec. Bankomat wysunął nierozpoznany banknot 100 zł ale nie można było wyjąć - zablokował się, ostatecznie rozerwał się, mam pół tego banknotu. Pojawiła się informacja że bankomat chwilowo nieczynny, zaczął "mielić" w końcu ta informacja zniknęła ale ja nie otrzymałem potwierdzenia przyjęcia wpłaty a w domu okazało się, że na rachunku ta wpłata nie została zarachowana. 

 

Sprawę zgłosiłem przez mój serwis transakcyjny, czy jeszcze gdzieś mam to zgłosić? Kiedy odzyskam pieniądze?

Odpowiedz
0 Lajków
kolejarz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
19-02-2017
Wiadomość 1 z 8 (3 681 wyświetleń)

Re: Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

@kolejarz przykro mi, że napotkałeś kłopot podczas wpłaty gotówki w naszym wpłatomacie. Czy korzystałeś z karty wydanej przez ING czy innego banku? Jeśli była to karta innego banku, to wszelkie kwestie związane z reklamacją możesz uzyskać bezpośrednio  w tamtym banku. Jeśli była to nasza karta i masz numer zgłoszenia, to proszę podeślij nam go Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
426
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 8 (3 680 wyświetleń)

Re: Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

Korzystałem z karty ING.

Numeru zgłoszenia nie otrzymałem jak dotąd, mam tylko kopię reklamacji wysłanej dziś tj. 21.02.2021 o godz. 07:15.

Odpowiedz
0 Lajków
kolejarz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
19-02-2017
Wiadomość 3 z 8 (3 672 wyświetleń)

Re: Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

Jeśli wysłałeś nam wiadomość, to zaczekaj na odpowiedź z naszej strony. Podamy numer zgłoszenia oraz termin jego rozpatrzenia. Mam nadzieję, że szybko uda się zaksięgować pieniądze na koncie Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
426
82
18-01-2021
Wiadomość 4 z 8 (3 667 wyświetleń)

Re: Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

Dziś po południu otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia - numer zgłoszenia: 020973/022021 Skoro mnie coś takiego spotkało, z przyczyną w postaci sfatygowanego przez bankomat banknotu którego nie sposób wyjąć z podajnika (nadmieniam że wszystkie banknoty włożone przeze mnie były w dobrym stanie a nierozpoznanie tego jedno jest dziwne), to zapewne powtórzy się to nieraz. Ten bankomat należy czym prędzej naprawić albo zamknąć. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
kolejarz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
19-02-2017
Wiadomość 5 z 8 (3 600 wyświetleń)

Re: Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

Przesłaliśmy prośbę o przyspieszenie reklamacji do odpowiedniej jednostki. Wyjaśnimy to najszybciej, jak będzie to możliwe. Sprawdzaj w Moje ING, czy mamy już dla Ciebie odpowiedź w tej sprawie.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
426
82
18-01-2021
Wiadomość 6 z 8 (3 519 wyświetleń)

Re: Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

Pieniądze odzyskałem, dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
kolejarz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
19-02-2017
Wiadomość 7 z 8 (3 507 wyświetleń)

Re: Bankomat "ukradł" 2.900 zł a 100 zł zablokował w podajniku

Cieszę się, że ta sprawa zakończyła się pozytywnie Emotikon: Szczęśliwy

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
426
82
18-01-2021
Wiadomość 8 z 8 (3 506 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Przesłaliśmy w tej sprawie pytanie, jak tylko dostaniemy odpowiedź, to umieścimy ją w tym wątku.

24-06-2024
Re.: Historia transakcji - dostęp do innych TFI przez ING

PS.
Ale brawo Pani Elżbieto. Po 13 dniach Pani coś napisała. Może Pani sobie tam odhaczyć, że rozwiązane czy coś.

24-06-2024
Re.: Historia transakcji - dostęp do innych TFI przez ING

Potrzebowałem pliku csv z historią. Nie chodziło mi o sprawdzenie pojedynczej transakcji, tylko wyciągnięcie pliku z historią. Pliku, który jest czymś normalnym i naturalnym w każdym innym banku. W si

...

24-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy