Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze

W dniu dzisiejszym wpłacałam pieniądze w oddziale banku w Dąbrowie Górniczej ul.Piłsudskiego, w trakcie przeliczania gotówki wyświetlił się komunikat o awarii, reklamacja 015402/022021 została złożona na miejscu ale fakt czasu oczekiwania na odpowiedz (możliwa) do 7.03 jest chyba przesadą, jak można ten proces przyspieszyć? Dodam, że te środki wpłacałam na pokrycie raty kredytu wiec sprawa jest pilna
Odpowiedz
0 Lajków
AleksandraPe
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-02-2021
Wiadomość 1 z 6 (4 879 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Dziękuję za przesłanie numeru zgłoszenia. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu, Postaramy się przyspieszyć rozwiązanie Twojej reklamacji



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
461
85
18-01-2021
Wiadomość 2 z 6 (4 879 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Ja tak miałam 10 lutego każą czekać do 1
Marca
Ale rachunki czekać nie chcą A co najlepsze to bank na bank zgarnia i robią że mnie głupia
Odpowiedz
0 Lajków
ZOŁZA9O
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-02-2021
Wiadomość 3 z 6 (4 796 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Ja tak miałam 10 lutego tylko ze w zawierciu
I mam czekam do 1 marca
Ale opłaty nie będę czekać
Masakra
Odpowiedz
0 Lajków
ZOŁZA9O
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-02-2021
Wiadomość 4 z 6 (4 793 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

@ZOŁZA90 odpowiedziałam na Twoją wiadomość prywatną Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 5 z 6 (4 793 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

AleksandraPe Czy Twoja sprawa się już wyjaśniła?

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (4 613 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny

Skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą, który przyjmował Twój wniosek.

18-04-2025
Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Witam.

Mam w dowodzie osobistym 2 imiona i są one również wprowadzone do danych mojego konta osobistego w ING (oba imiona wyświetlają się w danych osobistych mojego konta). Natomiast Profil Zaufany prz

...

18-04-2025
Re.: Cele oszczędnościowe - przelew na cel z innego banku

No szkoda. Przydałaby mi się taka możliwośc, jakiś tag w tytule czy coś. 

18-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy