Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze

W dniu dzisiejszym wpłacałam pieniądze w oddziale banku w Dąbrowie Górniczej ul.Piłsudskiego, w trakcie przeliczania gotówki wyświetlił się komunikat o awarii, reklamacja 015402/022021 została złożona na miejscu ale fakt czasu oczekiwania na odpowiedz (możliwa) do 7.03 jest chyba przesadą, jak można ten proces przyspieszyć? Dodam, że te środki wpłacałam na pokrycie raty kredytu wiec sprawa jest pilna
Odpowiedz
0 Lajków
AleksandraPe
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-02-2021
Wiadomość 1 z 6 (4 725 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Dziękuję za przesłanie numeru zgłoszenia. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu, Postaramy się przyspieszyć rozwiązanie Twojej reklamacji



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
450
84
18-01-2021
Wiadomość 2 z 6 (4 725 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Ja tak miałam 10 lutego każą czekać do 1
Marca
Ale rachunki czekać nie chcą A co najlepsze to bank na bank zgarnia i robią że mnie głupia
Odpowiedz
0 Lajków
ZOŁZA9O
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-02-2021
Wiadomość 3 z 6 (4 642 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Ja tak miałam 10 lutego tylko ze w zawierciu
I mam czekam do 1 marca
Ale opłaty nie będę czekać
Masakra
Odpowiedz
0 Lajków
ZOŁZA9O
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-02-2021
Wiadomość 4 z 6 (4 639 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

@ZOŁZA90 odpowiedziałam na Twoją wiadomość prywatną Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 5 z 6 (4 639 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

AleksandraPe Czy Twoja sprawa się już wyjaśniła?

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (4 459 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO dziecka

Dziękuję za odpowiedź. Wygląda na to że ING umywa ręce i niestety trzeba działać samemu Emotikon: Smutny

Ja przy rozmowie z konsultantem ING jasno im zakomunikowałem że moje oszczędności już nie będą nigdy ulokowane u

...

21-03-2025
Re.: Kredyt hipoteczny, czas analizy obecnie

Decyzję otrzymałem zgodnie z terminem widocznym na stronie. Aktualnie wniosek jest w oczekiwaniu na wycenę nieruchomości. 

21-03-2025
Re.: OKO dziecka

Złożyłam wniosek do sądu opiekuńczego.
Też będę składać skargę na bank ING. I odszkodowanie.

21-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy