Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze

W dniu dzisiejszym wpłacałam pieniądze w oddziale banku w Dąbrowie Górniczej ul.Piłsudskiego, w trakcie przeliczania gotówki wyświetlił się komunikat o awarii, reklamacja 015402/022021 została złożona na miejscu ale fakt czasu oczekiwania na odpowiedz (możliwa) do 7.03 jest chyba przesadą, jak można ten proces przyspieszyć? Dodam, że te środki wpłacałam na pokrycie raty kredytu wiec sprawa jest pilna
Odpowiedz
0 Lajków
AleksandraPe
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-02-2021
Wiadomość 1 z 6 (3 930 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Dziękuję za przesłanie numeru zgłoszenia. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu, Postaramy się przyspieszyć rozwiązanie Twojej reklamacji



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
432
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 6 (3 930 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Ja tak miałam 10 lutego każą czekać do 1
Marca
Ale rachunki czekać nie chcą A co najlepsze to bank na bank zgarnia i robią że mnie głupia
Odpowiedz
0 Lajków
ZOŁZA9O
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-02-2021
Wiadomość 3 z 6 (3 847 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Ja tak miałam 10 lutego tylko ze w zawierciu
I mam czekam do 1 marca
Ale opłaty nie będę czekać
Masakra
Odpowiedz
0 Lajków
ZOŁZA9O
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-02-2021
Wiadomość 4 z 6 (3 844 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

@ZOŁZA90 odpowiedziałam na Twoją wiadomość prywatną Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 5 z 6 (3 844 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

AleksandraPe Czy Twoja sprawa się już wyjaśniła?

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (3 664 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy