Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Przesłaliśmy już wiadomość do odpowiedniego zespołu. Prosimy o cierpliwość.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 121 z 125 (4 115 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Cóż, dziś 2 dzień, kiedy bank ING obraca moimi 10800 zł bezprawnie. Będę tak odliczać codziennie. Za parę dni będę to robić publicznie. Najbardziej publicznie jak się da.
Odpowiedz
0 Lajków
Ringram
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-08-2020
Wiadomość 122 z 125 (4 081 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Przekazaliśmy prośbę o przyśpieszenie reklamacji do odpowiedniej jednostki. To wszystko, co możemy tutaj zrobić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
255
47
11-02-2020
Wiadomość 123 z 125 (4 074 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Mi zdarzyło się to nie raz, że połknęło pieniądze,

ostatnim razem w Katowicach na Józefowskiej wpłacałem, miałem do wpłaty okolo 20 tys, widzialem ze bankomat swiruj bo otwieral i zamykal szyflade i mrugał ekran, wlozylem 5000zł przeliczylo gra, ekran pomrugał ale działa to mowie wplace troche mniej zeby nie zacielo i wplacilem jakies 2000-3000zł niestety juz tym razem nie liczylem dokladnie. No i error, zglosilem reklamacje, bank "przyznał" mi 3100zł 4-5 tys zł znikneło! złożyłem odwołanie ale chyba bedzie ciezko, sprawe zgłosze na policje ale oni banków nie ruszają z zasady wiec pewnie pieniadze pojda sie bujac dlatego z wlasnego doswiadczenia- wpłatomat nie działał jeszcze 10 dni po wpłacie. ODRADZAM BANK ze wzgledu na takie "złodziejskie praktyki" szczegolnie omijajacie wpłatomaty!

Odpowiedz
0 Lajków
PrzemekZ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-08-2020
Wiadomość 124 z 125 (3 935 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

PrzemekZ, przykro nam, że tak uważasz. Urządzenia takie jak bankomaty i wpłatomaty rejestrują wszystkie operacje w dziennikach elektronicznych i są skrupulatnie monitorowane i analizowane. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w oparciu o dziennik elektroniczny urządzenia. Takie zapisy stanowią dla nas kluczowe źródło informacji o wszystkich operacjach na urządzeniu i to na nim opieramy naszą decyzję. 

 

Proszę, podaj nam numer Twojego odwołania, przekażemy sprawę do odpowiedniej jednostki.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 125 z 125 (3 933 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy