Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam Serdecznie,
Dzisiaj wpłacałem pieniądze wpłatomacie ING w Pabianicach Zamkowa 44 (oddział banku). Wpłata 10000zł i niestety awaria wpłatomatu, nagle przestał działać i wyświetlił awaria. Brak potwierdzenia , brak środków na koncie, konto firmowe. Na szczęście kartę oddał. Początkowo dzwoniłem na infolinie ale niestety nikt nie raczył odebrać przez łącznie 9-10 minut (2-próby). Na szczęście Czat działał i reklamacja została zarejestrowana, (nr: 027678/072021). Czas oczekiwania do 19.08.2021 czyli 3 TYGODNIE. Prosiłbym o jakąś interwencję dotyczącą czasu rozpatrywania reklamacji bo to 10000zł i firmowe.

Bardzo dziękuje  

Odpowiedz
0 Lajków
zaksiu1985
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-07-2021
Wiadomość 41 z 68 (7 437 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@zaksiu1985 Sprawdzałeś ostatnio może wiadomości? Otrzymałeś już jakąś? 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 42 z 68 (7 402 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam ponownie, 

sprawa rozwiązana pieniądze na koncie, tak więc dziękuje za  zainteresowanie i interwencje.

A więc tak, rano byłem w banku w którym ten wpłatomat fizycznie stoi, w banku jak w banku nic nie mogą zrobić bo..... wpłatomaty/bankomaty nie są własnością ing, tylko kogoś innego. Więc myślę kaszana, ale potem patrze tutaj i widzę odezwę żeby zerknąć na swoje konto i faktycznie, pieniądze wróciły na konto. Tak więc jeszcze raz dziękuje.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
zaksiu1985
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-07-2021
Wiadomość 43 z 68 (7 392 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Super, że sprawa została rozwiązana. Dziękuję, że dałeś znać Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
218
07-06-2017
Wiadomość 44 z 68 (7 369 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam,
Dziś o godz. 19.33 we wpłatomacie w Łodzi przy ulicy Kopcińskiego 73/75 wpłaciłem 15 900 zł, bankomat pożarł pieniądze, zablokował się, wypluł kwitek z inforamcją aby skontkwaoć się z infolinią, zablokował się, po ponad 1 godzinnej próbie dodzwonienia się uzyskałem informację o tym że możliwy czas na reklamację to 30.12.2021, obłęd poprostu !!!!! Ludzie to jest jawna kpina z klienta, aby 3 tygodnie trzymać pieniądze, można to od razu otworzyć sprawdzić i w ciągu 24h zwrócić.
Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 45 z 68 (6 518 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@szykwa1792 Przykro mi, że spotkał Cię kłopot z działaniem wpłatomatu. Podaj nam numer swojego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć tę sprawę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 46 z 68 (6 517 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Mój numer sprawy t o  010247/122021

Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 47 z 68 (6 495 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Czy udao sie ustalic cos w mojej sprawie?

Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 48 z 68 (6 438 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam,

Czy coś wiadomo w mojej sprawie?

 

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 49 z 68 (6 407 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Wciąż cisza...................................................................... od 09.12.2021

Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 50 z 68 (6 387 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Odblokowania dostępu

Dobrze, dziękuję

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Próbowałam przed chwilą znowu odblokować dostęp do konto i pomimo przekazania danych, utworzenie nowego hasła wg zgodnego z wymogami i potwierdzenia CIS SMS otrzymałam wiadomość : "Przepraszamy, coś p...

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy