29-07-2021 20:51
Witam Serdecznie,
Dzisiaj wpłacałem pieniądze wpłatomacie ING w Pabianicach Zamkowa 44 (oddział banku). Wpłata 10000zł i niestety awaria wpłatomatu, nagle przestał działać i wyświetlił awaria. Brak potwierdzenia , brak środków na koncie, konto firmowe. Na szczęście kartę oddał. Początkowo dzwoniłem na infolinie ale niestety nikt nie raczył odebrać przez łącznie 9-10 minut (2-próby). Na szczęście Czat działał i reklamacja została zarejestrowana, (nr: 027678/072021). Czas oczekiwania do 19.08.2021 czyli 3 TYGODNIE. Prosiłbym o jakąś interwencję dotyczącą czasu rozpatrywania reklamacji bo to 10000zł i firmowe.
Bardzo dziękuje
30-07-2021 12:40
@zaksiu1985 Sprawdzałeś ostatnio może wiadomości? Otrzymałeś już jakąś?
30-07-2021 20:20
Witam ponownie,
sprawa rozwiązana pieniądze na koncie, tak więc dziękuje za zainteresowanie i interwencje.
A więc tak, rano byłem w banku w którym ten wpłatomat fizycznie stoi, w banku jak w banku nic nie mogą zrobić bo..... wpłatomaty/bankomaty nie są własnością ing, tylko kogoś innego. Więc myślę kaszana, ale potem patrze tutaj i widzę odezwę żeby zerknąć na swoje konto i faktycznie, pieniądze wróciły na konto. Tak więc jeszcze raz dziękuje.
Pozdrawiam
31-07-2021 15:10
Super, że sprawa została rozwiązana. Dziękuję, że dałeś znać
09-12-2021 22:18
09-12-2021 22:20
@szykwa1792 Przykro mi, że spotkał Cię kłopot z działaniem wpłatomatu. Podaj nam numer swojego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć tę sprawę.
10-12-2021 12:09
Mój numer sprawy t o 010247/122021
11-12-2021 14:07
Czy udao sie ustalic cos w mojej sprawie?
13-12-2021 09:00
Witam,
Czy coś wiadomo w mojej sprawie?
Pozdrawiam
13-12-2021 22:45
Wciąż cisza...................................................................... od 09.12.2021
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |