Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam Serdecznie,
Dzisiaj wpłacałem pieniądze wpłatomacie ING w Pabianicach Zamkowa 44 (oddział banku). Wpłata 10000zł i niestety awaria wpłatomatu, nagle przestał działać i wyświetlił awaria. Brak potwierdzenia , brak środków na koncie, konto firmowe. Na szczęście kartę oddał. Początkowo dzwoniłem na infolinie ale niestety nikt nie raczył odebrać przez łącznie 9-10 minut (2-próby). Na szczęście Czat działał i reklamacja została zarejestrowana, (nr: 027678/072021). Czas oczekiwania do 19.08.2021 czyli 3 TYGODNIE. Prosiłbym o jakąś interwencję dotyczącą czasu rozpatrywania reklamacji bo to 10000zł i firmowe.

Bardzo dziękuje  

Odpowiedz
0 Lajków
zaksiu1985
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-07-2021
Wiadomość 41 z 68 (7 367 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@zaksiu1985 Sprawdzałeś ostatnio może wiadomości? Otrzymałeś już jakąś? 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 42 z 68 (7 332 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam ponownie, 

sprawa rozwiązana pieniądze na koncie, tak więc dziękuje za  zainteresowanie i interwencje.

A więc tak, rano byłem w banku w którym ten wpłatomat fizycznie stoi, w banku jak w banku nic nie mogą zrobić bo..... wpłatomaty/bankomaty nie są własnością ing, tylko kogoś innego. Więc myślę kaszana, ale potem patrze tutaj i widzę odezwę żeby zerknąć na swoje konto i faktycznie, pieniądze wróciły na konto. Tak więc jeszcze raz dziękuje.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
zaksiu1985
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-07-2021
Wiadomość 43 z 68 (7 322 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Super, że sprawa została rozwiązana. Dziękuję, że dałeś znać Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
217
07-06-2017
Wiadomość 44 z 68 (7 299 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam,
Dziś o godz. 19.33 we wpłatomacie w Łodzi przy ulicy Kopcińskiego 73/75 wpłaciłem 15 900 zł, bankomat pożarł pieniądze, zablokował się, wypluł kwitek z inforamcją aby skontkwaoć się z infolinią, zablokował się, po ponad 1 godzinnej próbie dodzwonienia się uzyskałem informację o tym że możliwy czas na reklamację to 30.12.2021, obłęd poprostu !!!!! Ludzie to jest jawna kpina z klienta, aby 3 tygodnie trzymać pieniądze, można to od razu otworzyć sprawdzić i w ciągu 24h zwrócić.
Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 45 z 68 (6 448 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@szykwa1792 Przykro mi, że spotkał Cię kłopot z działaniem wpłatomatu. Podaj nam numer swojego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć tę sprawę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 46 z 68 (6 447 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Mój numer sprawy t o  010247/122021

Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 47 z 68 (6 425 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Czy udao sie ustalic cos w mojej sprawie?

Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 48 z 68 (6 368 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam,

Czy coś wiadomo w mojej sprawie?

 

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 49 z 68 (6 337 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Wciąż cisza...................................................................... od 09.12.2021

Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 50 z 68 (6 317 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zdjęcia na stonie logowania

Popieram. Pani zapewne bardzo ładna ale to zdjęcie jest niepoważne.
Tragiczny pomysł na główną stronę.

10-12-2024
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Hej, dzięki za odpowiedzi. Mój wniosek złożony był niedawno, bo 28 listopada. Wczoraj dostałam decyzję POZYTYWNĄ! Także super. Co do poprzedniego banku właśnie niestety nie powiedzieli skąd jest negat...

10-12-2024
Brak możliwości zamknięcia konta przez Internet

Pragnę zamknąć konto ING internetowo logując się normalnie swoimi danymi. Kartę mam już zamkniętą, natomiast konta nie mogę ciągle zamknąć ponieważ po kliknięciu "Zamknij konto" od 2 tygodni mam komun

...

10-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy