Odpowiedz

Wpłatomat wciągnął pieniądze

Witam,

Wczoraj Mąż wpłacał duża kwotę nasze oszczędności 8800 zł do wpłatomatu w Krakowie w oddziale ing w Galerii Krokus. Wpłacił pieniądze a wpłatomat wciągnął pieniądze wypluł kartę i wyświetlił się komunikat awaria modułu nie wyszło zadne potwierdzenie. Mąż niezwłocznie podszedł do pracownika oddziału ten oznajmił ze wpłatomat obsługuje firma zewnętrza Planeta Cash I on nic nie zrobi. Mąż zgłosił cała sytuacje zarówno na infolinii Planeta Cash jak i Infolinii ING. Na Planeta Cash sprawdzili ze faktycznie nastąpiła wtedy awaria wpłaty natomiast nie ma kwoty która została wciągnięta. Prosze o niezwłoczna informacje dlaczego reklamacja będzie rozstrzygnięta do 4 października??? Jest to jakiś absurd!!!! Za co mamy żyć i opłacić rachunki??? Sytuacja powinna być rozwiązana na miejscu gdzie podjeżdża serwisant i liczy pieniądze. Jestem w szoku ze mamy czekać aż tyle na nasze pieniądze???? Przeszukałam forum i widzę ze ludzie nieodzyskuja swoich pieniędzy z reklamacji tylko Np polowe kwoty. Jak to jest możliwie????? Wpłatomat w tym czasie zostanie na pewno opróżniony milion razy. Jestem rozstrzęsiona i jeżeli trzeba zgłoszę ta sprawę od razu wyżej z prosba o udostępnienie monitoringu z wplatomatu jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w trybie pilnym na dniach. Numer reklamacji 011812/092020
Odpowiedz
0 Lajków
KarDul
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
16-09-2020
Wiadomość 1 z 9 (6 717 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze

@KarDul Przykro mi, że spotkała Was taka sytuacja. Przekazuję numer reklamacji do odpowiedniego zespołu z prośbą o jej przyśpieszenie.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 9 (6 708 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze

@KarDul - sprawdź proszę wiadomości w Moim ING po zalogowaniu Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 3 z 9 (6 675 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Nic nie ma w wiadomościach.
Odpowiedz
0 Lajków
KarDul
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
16-09-2020
Wiadomość 4 z 9 (6 624 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Nie chcę Pani martwić, ale przydarzyła mi się identyczna sytuacja 09/09/2020 w Zabrzu, gdzie wpłatomat nie zaksięgował mi ponad 11000 zł. Dzisiaj mija dziewiąty dzień i nadal problem nierozwiązany. Wysłali do mnie tylko ankietę z pytaniem, czy jestem zadowolony z rozmowy z konsultantem, a kiedy wystawiłem niską ocenę byli zaskoczeni. Generalnie człowiek jest bezradny, bo odsyłają go do konsultantów, którzy sami niewiele mogą, bo lista odpowiedzi wyświetla im się na monitorze komputera. Jednym słowem dramat, nawet gęba znanego aktora reklamującego ING zaczęła mnie już irytować.

Odpowiedz
0 Lajków
Dariusz2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-09-2020
Wiadomość 5 z 9 (6 586 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Dostaliśmy wczoraj czyli na drugi dzien warunkowe rozpatrzenie reklamacji I mieliśmy od razu pieniądze na koncie w kwocie która została wciągnięta czyli 8800... I czekamy na końcowe rozliczenie wplatomatu... wszyscy zapewniają ze wszystko będzie okey.. ale jak zaczynam czytać wątki ze ludzie wpłacili tyle i tyle a potem dostali tylko polowe bo Kwota we wpłatomacie rzekomo się zgadzała to mi słabo.....
Odpowiedz
0 Lajków
KarDul
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
16-09-2020
Wiadomość 6 z 9 (6 573 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Ja Wam udało się to załatwić? Do kogo uderzyć? Ja czekam już ponad tydzień i poza przyjęciem reklamacji nic się nie dzieje.
Odpowiedz
0 Lajków
Dariusz2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
11-09-2020
Wiadomość 7 z 9 (6 568 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Informację w tym temacie przekazałam Ci pod Twoim wpisem, w tym miejscu: 

https://spolecznosc.ing.pl/-/Oddzia%C5%82y-bankomaty-wp%C5%82atomaty/Wp%C5%82atomat-po%C5%82kn%C4%85...

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 8 z 9 (6 550 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Na drugi dzień niezwłocznie zadzwoniliśmy na infolinie podaliśmy numer reklamacji i zostało nam zaproponowane takie rozwiązanie przez konsultanta, bardzo szybko się to odbyło pieniądze w ciągu godziny pojawiły się na koncie. Teraz czekamy już tylko na oficjalne pozytywne rozpatrzenie reklamacji Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
KarDul
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
16-09-2020
Wiadomość 9 z 9 (6 549 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej

@Alison Możesz zmienić metodę autoryzacji płatności na SMS. Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING...

04-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem  w aplikacjiEmotikon: Szczęśliwy

04-11-2024
Re.: Hasło maskowane / partial password

Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords.
Przeczytałem twoją odpowiedź i szczerze mówiąc, przez to że zahaczyłeś o tak wiele wątków niezwiąz

...

04-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy