Odpowiedz
Highlighted

Wpłatomat połknął moje pieniądze

W środę 09/09/2020 wpłacałem pieniądze w bankomacie przy ul. Krakowskiej w Zabrzu. Włożyłem pierwszą transzę banknotów, następnie drugą i trzecią, kiedy bankomat się zaciął, wypluł kartę i zatrzymał moje ponad 11000 zł nie wydając pokwitowania i oczywiście nie księgując pieniędzy na rachunku.  Złożyłem reklamację otrzymując numer 007805/092020, jednak miałem bardzo ważne, terminowe zobowiązanie finansowe i czuje się pozostawiony przez ING na lodzie. Dzisiaj mija trzecia doba i nadal nic nie wiem. Na razie będę omijał wpłatomaty ING szerokim łukiem, mam nadzieję, że działania ING nie zmuszą mnie do omijania także ich placówek.

Odpowiedz
0 Lajków
Dariusz2
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
11-09-2020
Wiadomość 1 z 10 (395 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wpłatomat połknął moje pieniądze

@Dariusz2 Przepraszam Cię za kłopoty związane z zaksięgowaniem wpłaty na konto. Przekazałem prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że mimo tej sytuacji zdążysz zrealizować swoje zobowiązania finansowe i dalej będziesz korzystał z naszych urządzeń.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
250
61
12-04-2017
Wiadomość 2 z 10 (393 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wpłatomat połknął moje pieniądze

Prośba o przyspieszenie wyraźnie nie działa. Dzisiaj mija szósty dzień, w międzyczasie dwukrotnie wymieniano zawartość bankomatu. Czy tak duży bank potrzebuje tygodnia na przeliczenie pieniędzy w bankomacie? Czy zostaną mi naliczone jakieś odsetki za przetrzymywanie moich pieniędzy? Jestem klientem ING chyba od 20 lat, nie sądziłem że spotkam się z taką ignorancją.

Odpowiedz
0 Lajków
Dariusz2
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
11-09-2020
Wiadomość 3 z 10 (272 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Wpłatomat połknął moje pieniądze

@Dariusz2 Przez forum społeczność możemy jedynie wysłać prośbę o przyśpieszenie reklamacji. Nie mamy tutaj wglądu do jej statusu. Na nie każde zgłoszenie możemy odpowiedzieć od razu, mimo że bardzo byśmy chcieli. Różne sprawy różnią od siebie okolicznościami, które za każdym razem musimy dokładnie zweryfikować. Możesz sprawdzić status swojej reklamacji, gdy skontaktujesz się bezpośrednio z infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62 lub na czacie w Moim ING- znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu.

***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Moderator
Moderator icon
132
28
26-11-2018
Wiadomość 4 z 10 (253 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Wpłatomat połknął moje pieniądze

Jedynej odpowiedzi jakiej był w stanie udzielić mi konsultant na czacie było to, że na rozpatrzenie reklamacji mają czas do 28/09/2020.

Suuuuper pomoc. Dzięki.

Odpowiedz
0 Lajków
Dariusz2
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
11-09-2020
Wiadomość 5 z 10 (155 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Wpłatomat połknął moje pieniądze

Nie straszcie Zaskoczony robot W mBanku na rozpatrzenie reklamacji dotyczącej wpłatomaty kiedyś czekać wystarczyło 3-5 dni. Oczywiście na korzyść klienta + miesiąc darmowych wypłat w cudzych bankomatach jako rekompensatę. Czas chyba zmienić bank, bo cuda wianki :-(

 

https://mo***lonie.pl/

blonie_bydgoszc
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
1
17-09-2020
Wiadomość 6 z 10 (152 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Wpłatomat połknął moje pieniądze

Jak załatwić warunkowe rozpatrzenie reklamacji? Zostałem bez środków do życia i muszę pożyczać po znajomych, a ING milczy. Powyżej jest jeden wpis opisujący sytuację, że ING na drugi dzień przelewa pieniądze, a potem czeka się tylko na formalne rozliczenie. I tak to powinno działać.
Odpowiedz
0 Lajków
Dariusz2
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
11-09-2020
Wiadomość 7 z 10 (135 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Wpłatomat połknął moje pieniądze

To, czy możemy rozwiązać Twoją sprawę przez uznanie warunkowe, zależy od kilku czynników. 
Podczas przyjęcia reklamacji przez specjalistę, ocenia on czy taką opcję może zaproponować. 
W tym miejscu nie mogę przekazać Ci więcej informacji w tej sprawie. Nie mam wglądu do Twoich danych, karty i konta oraz szczegółów zgłoszonej przez Ciebie reklamacji. 
Jeśli chciałbyś dopytać o szczegóły, napisz proszę do nas w tej sprawie na czacie po zalogowaniu do usługi Moje ING. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
240
67
04-09-2015
Wiadomość 8 z 10 (114 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Wpłatomat połknął moje pieniądze

Wczoraj otrzymałem zwrot środków, mimo wszystko uważam, że tydzień to zbyt długo na załatwienie tej sprawy przez bank.
Odpowiedz
0 Lajków
Dariusz2
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
11-09-2020
Wiadomość 9 z 10 (77 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Wpłatomat połknął moje pieniądze

Dobrze, ze pieniądze są już na Twoim koncie. 
Zapewniam Cię, że takie sprawy staramy się załatwić jak najszybciej jest to możliwe. Często wydłużenie czasu oczekiwania nie zależy od nas Emotikon: Smutny

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
414
108
04-09-2015
Wiadomość 10 z 10 (70 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: wniosek o kredyt hipoteczny wydłużenie okresu kredytowania

Wszystko można zmienić. Czasem to wymaga oczywiście na nowo przeliczenia zdolności a co za tym idzie nowego wniosku. Warto jednak przeliczyć sprawę i na spokojnie podjąć decyzję. No i pamiętaj: ING ma...

18-09-2020
Re: Kredyt hipoteczny

Dodatki mogą podwyższyć zdolność w szczególności jeżeli mają charakter cykliczny lub jeżeli regulamin zakładu pracy reguluje sposób ich wypłaty. Miałam taką sytuację że właśnie ING początkowo nie zgod

...

18-09-2020
Re.: Uzn odsetki skapitalizowane

U mnie to samo. Bardzo nieładnie ze strony banku. Obciążenie na rachunku nie wiadomo za co. To chyba nie problem klienta że odsetki zostały źle obliczone.

18-09-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy