16-09-2020 09:55
16-09-2020 10:01
@KarDul Przykro mi, że spotkała Was taka sytuacja. Przekazuję numer reklamacji do odpowiedniego zespołu z prośbą o jej przyśpieszenie.
16-09-2020 16:31
@KarDul - sprawdź proszę wiadomości w Moim ING po zalogowaniu
17-09-2020 08:01
17-09-2020 10:40
Nie chcę Pani martwić, ale przydarzyła mi się identyczna sytuacja 09/09/2020 w Zabrzu, gdzie wpłatomat nie zaksięgował mi ponad 11000 zł. Dzisiaj mija dziewiąty dzień i nadal problem nierozwiązany. Wysłali do mnie tylko ankietę z pytaniem, czy jestem zadowolony z rozmowy z konsultantem, a kiedy wystawiłem niską ocenę byli zaskoczeni. Generalnie człowiek jest bezradny, bo odsyłają go do konsultantów, którzy sami niewiele mogą, bo lista odpowiedzi wyświetla im się na monitorze komputera. Jednym słowem dramat, nawet gęba znanego aktora reklamującego ING zaczęła mnie już irytować.
17-09-2020 12:40
17-09-2020 14:10
17-09-2020 15:42
Informację w tym temacie przekazałam Ci pod Twoim wpisem, w tym miejscu:
17-09-2020 15:44
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |