20-05-2021 11:15
Dzień dobry, wczoraj między godziną 19:10-19:30 chciałam wpłacić pieniądze do wpłatomatu BLIKiem. Niestety wpłatomat wciągnął pieniądze, nie policzył ich i nie zarejestrował na koncie. Pieniądze 'utknęły' gdzieś pomiędzy klapką otwierającą otwór do wpłacania, ponieważ jeden banknot wystawał i udało mi się go wyciagnąć, Złożyłam reklamację (nr 016251/052021), natomiast obawiam się, że jeśli pieniądzę 'utknęły' w nietypowym miejscu, a sprawa będzie procesowana do 09/06/2021, to nie będzie ich widać przy standardowym otwarciu przez serwis. Proszę o możliwe przyspieszenie sprawy i podpowiedź, czy coś można w tej sprawie jeszcze zrobić.
20-05-2021 12:11
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢
Każdą sprawę staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Dziękujemy, że przekazałaś nam swój numer zgłoszenia. Przekazałem Twoją prośbę do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Standardowo odpowiedź przesyłamy w formie wiadomości w Moim ING.
24-05-2021 10:22
24-05-2021 11:26
Dzień dobry, niestety w zeszły piątek dostałam odpowiedź odmowną do reklamacji, a powodem było 'anulowanie transkacji'. Jak wspomniałam w reklamacji, pieniądze zostały wciągnięte w nietypowe miejsce, nad klapkę otwierająca otwór, więc sądzę, że jeśli bankomant zostałby 'fizycznie' sprawdzony, a monitoring przejrzany, to pieniądze gdzieś by się znalazły, skoro jeden z banknotów wystawał. Transakcja anulowała się sama, gdyż bankomat, nie zarejestrował, że pieniądze do niego trafiły. Uważam, że reklamacja została rozpatrzona jedynie na podstawie 'ruchów' w aplikacji, a skoro bankomat jest w stanie wciągnąć pieniądze w nietypowe miejsce, to technicznie jest coś nie tak. Mam nadzieję, że odwołanie od reklamacji zostanie rozpatrzone w bardziej rzetelny sposób.
25-05-2021 11:31
@JE Jeśli tylko zgłosiłaś nam już odwołanie od reklamacji, to oczywiście przeanalizujemy Twoje zgłoszenie. Również mam nadzieję, że sprawa zakończy się pozytywnie. Z odpowiedzią zgłosimy się do Ciebie w Moim ING.
28-05-2021 13:54
Dzień dobry, oczywiście, że zgłosiłam odwołanie od reklamacji i jest już tydzień w analizie. Rozumiem, że czas rozpatrywania jest dłuższy, natomiast spodziewałam się, że sprawdzenie monitoringu/wpłatomatu przez serwis będzie trwało trochę krócej, o ile w ogóle takie czynności mają miejsce. Zaczynam wątpić, czy oprócz sprawdzenia 'cyfrowego' wpłatomatu/mojej aplikacji, cokolwiek jest w tej sprawie robione. Rozumiem, że dla banku 1400 złotych to jest żadna kwota, natomiast dla mnie tak i chciałabym ją odzyskać. Skorzystałam z wpłatomatu, bo sądziłam, że to najszybsza i najwygodniejsza forma wpłacenia pieniędzy, a jak się póki co okazuje, straciłam pieniądze oraz sporo nerwów i czasu na wyjaśnianie tego zdarzenia. Mam nadzieję, że sprawa zostanie rozwiązana jak najszybciej.
28-05-2021 19:19 | Edytowano: 28-05-2021 19:22
W tym banku dzieją się cuda - mi wpłatomat pożarł 1000 zł - od razu reklamacja spod wpłatomatu .Ale oczywiście THEBEŚCIAKI z ing potrzebują na sprawdzenie aż 21 dni bo bankomaty nie są ich tylko firmy zewnętrznej .Po 20 dniach jest oczekiwana odpowiedź na reklamacje "nie ma takiej możliwości aby wpłatomat pobrał pieniądze........ " pogodzony ze stratą zaskoczony zostałem po kolejnych 14 dniach - otrzymując pismo , że po ponownym przeanalizowaniu jednak wpłatomat połknął mój tysiąc i został on zwrócony na konto .TAKIE CUDA DZIEJĄ SIĘ W ING A REKLAMACJA - PO PROSTU W TEJ PLACÓWCE NIE ISTNIEJE .Za to mają takie zabezpieczenia 3D SECURE że nie kupicie biletów w Ryanair ani nie zarezerwujecie hotelu na Booking.com - bo nie da się kartą z ING , zwalają winę na Booking i Ryanaira - dlatego szukam nowego operatora dla moich pieniędzy ........ bo ING to już niszowy bank .
09-06-2021 14:59
10-06-2021 15:36
@JE
rozumiem, że jest to dla Ciebie stresująca sytuacja, dlatego dobrze, że już złożyłaś odwołanie. Nasi specjaliści ponownie przeanalizują Twoją sprawę i sprawdzą ten bankomat. Bardzo proszę Cię o jeszcze trochę cierpliwości. Jak już wszystko wyjaśnimy, od razu wyślemy do Ciebie odpowiedź. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się szybko i pozytywnie.
06-07-2021 13:58
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |